25-29 вересня 2017 відбулася робоча зустріч партнерів в межах міжнародного проекту ERASMUS+ MASTIS «Створення сучасної магістерської програми в галузі інформаційних систем». Зустріч пройшла за організації партнерів з Університету Марібору та була присвячена питанням розробки магістерської програми в галузі інформаційних систем, підвищення якості освіти та новітнім педагогічним методам у викладанні та навчанні.

Детальніше...

6 жовтня 2017 р. у Вінницькому національному медичному університеті проведено конференцію “Здоров’я і суспільні виміри в академічному просторі та поза ним”, в рамках проекту ЄС Еразмус+: розбудова потенціалу вищої освіти "Поєднання інновацій, здоров'я та суспільства'", який в Україні спів-реалізовується Національним університетом Києво-Могилянська академія та Вінницьким національним медичним університетом ім.М.І.Пирогова, за координації Маастрихтського університету (Нідерланди) та у співпраці з Проектом сприяння академічній доброчесності в Україні – SAIUP. Деталі про проект: https://bihsena.mumc.maastrichtuniversity.nl/

Детальніше...

5 жовтня 2017 р. в рамках реалізації міжнародного проекту «ALIGN_QF: Досягнення та регулювання балансу між освітніми програмами та кваліфікаційними рамками (Achieving and Checking the Alignment between Academic Programmes and Qualification Frameworks)» програми ЄС Темпус відбулась відкрита підсумкова дисемінаційна зустріч за участі українських та європейських партнерів проекту.

Детальніше...

Академія праці, соціальних відносин та туризму ОГОЛОШУЄ КОНКУРС наукових праць молодих науковців на тему «Роль фінансового сектора у досягненні сталого розвитку: Європейський досвід та можливості його впровадження у національну практику», який відбувається в рамках реалізації проекту «The EU Financial Sector as a Driver for Sustainable Development: European Integration, Policy Reform and Networked Economy Perspectives» грантової програми ЄС «ЕРАЗМУС+».

Детальніше...

21 вересня 2017 р., відбулась конференція в рамках реалізації проекту Проекту ЄС Темпус IV RETHINK "Reform of Education THru INternational Knowledge exchange".

Цільова аудиторія: викладачі, представники вищих навчальних закладів України, студенти. 

Місце проведення: м. Київ, Міністерство освіти і науки України, просп. Перемоги. 10.

Детальніше...

7-8 червня 2017 р. у Національному університеті харчових технологій, м. Київ у рамках реалізації проекту Жан Моне Модуль ЕкоПро (№ 574796-EPP-1-2016-1-UA-EPPJMO-MODULE) відбулась літня школа «Інструменти, політика та кращі практики захисту довкілля у Європейському Союз: виклики для України». До участі було запрошено представників виробництва, державних органів влади та місцевого самоврядування, представників громадських організацій, викладачів, дослідників та студентів.

Детальніше...

30 травня 2017 р. завершує свою роботу проект-544517-Tempus-1-2013-1-IT-Tempus-JPHES Центр освіти третього віку – Centre for the Third Age Education. Підсумком роботи проекту в Україні стала презентація розробленого навчально-методичного видання ”Концепція діяльності центрів освіти третього віку”.logo TAE 300x127

Посібник розрахований на широку аудиторію фахівців у галузі освіти дорослих в системі освіти впродовж життя, науковців, викладачів, представників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, представників громадського сектору, студентів педагогічних спеціальностей, політиків, державних службовців, аудиторію 55+, а також усіх, хто цікавиться актуальними проблемами діяльності центрів освіти для людей «третього віку».

У даному навчально-методичному виданні досліджено теоретичні та прикладні основи діяльності центрів освіти для людей «третього віку» (ЦОТВ) як багатоаспектної складової соціальної політики, системи соціального захисту населення та системи освіти «третього віку» в Україні та закордоном. Під час реалізації проекту було розглянуто методологічні підходи до документально-правового супроводу діяльності ЦОТВ, методології викладання та розробки навчально-методичної документації навчального процесу в цих закладах в сучасних умовах. Як результат, у виданні узагальнено досвід організації навчального процесу, набору студентів, планування навчальних програм та поза навчальної роботи, а також спортивно-оздоровчої роботи для слухачів у центрах освіти «третього віку»; розкрито особливості основних організаційних форм та технологій науково-дослідницької роботи в ЦОТВ, досвід організації та проведення круглих столів, конференцій і клубної діяльності в центрах освіти «третього віку»; та обґрунтовано перспективи розвитку ЦОТВ в Україні.
Деталі про проект