Новини проектів
24-25 вересня 2020 року відбувся kick-off meeting в рамках проєкту зі стратегічного партнерства TED «Навчання цифровому підприємництву».
У зустрічі взяли участь 15 експертів із 7 партнерських ЗВО Австрії, Іспанії, Італії, Польщі та України.
З вітальним словом виступили координатори проєкту з Краківського економічного університету, університету Хаєн, університету Фоджа, Неополітанського університету, університету Салерно, Віденського економічного університету, Київського університету імені Бориса Грінченка.
14-15 вересня 2020 року у рамках міжнародного проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» відбувся круглий стіл «Управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти: узгодження інтересів зацікавлених сторін», організований Національним транспортним університетом.
Мета заходу — публічне обговорення із зацікавленими сторонами результатів національного опитування щодо управління підготовкою викладачів для закладів професійної освіти на основі партнерства та розробка дорожньої карти змін.
Акронім проєкту: FabLab
Назва проєкту: «Створення мережі та інфраструктури підтримки молодіжного інноваційного підприємництва на платформі фаблабів» / «Development of a network infrastructure for youth innovation entrepreneurship support on fablab platforms»
Цільова група проєкту: студенти ЗВО та користувачі системи безперервного навчання
Координатор проєкту: Buckinghamshire New University, United Kingdom
Мета проєкту: створення умов для розвитку інженерної креативності, залучення молоді до підприємницької діяльності, сприяння працевлаштуванню за допомогою створення і розвитку мережі та інфраструктури взаємодії університетів, бізнесу і промисловості на базі фабрик-лабораторій (фаблабів).
Акронім проєкту: MILETUS
Цільова група проєкту: студенти (включаючи осіб із спеціальними освітніми потребами), дослідники, учасники системи безперервного навчання, роботодавці
Координатор проєкту: Hamburg University of Technology (TUHH), Germany
Мета проєкту: розвиток потенціалу закладів вищої освіти та міністерств Сербії і України із запровадження віртуальної, реальної та змішаної мобільності студентів, зокрема осіб з обмеженими можливостями, покращуючи здатність випускників до працевлаштування та підвищуючи якість досліджень аспірантів.
Акронім проєкту: HRLaw
Цільова група проєкту: студенти, аспіранти, правозахисники, представники громадських організацій та учасники АТО
Координатор проєкту: Tallinna Tehnikaulikool, Estonia
Мета проєкту: сприяння Україні та Молдові у подоланні викликів, пов’язаних з упровадженням політики у сфері захисту прав людини відповідно до стандартів ЄС і міжнародних стандартів, шляхом заходів, спрямованих на розбудову потенціалу та інституціонального розвитку, зокрема створення офісів студентського омбудсмена та впровадження Кодексу академічної доброчесності; запровадження освітніх програм з прав людини для підготовки магістрів і докторів філософії.
Акронім проєкту: ALIOT
Цільова група проєкту: студенти, учасники системи безперервного навчання
Координатор проєкту: University of Newcastle upon Tyne, United Kingdom
Мета проєкту: запровадження комплексної освітньої програми в новій сфері «Інтернет речей» для студентів магістратури та аспірантури в університетах України; наближення університетів до змін на глобальному ринку праці в сфері інформаційно-комунікаційних технологій і світовій освітній сфері; надання студентам уявлення щодо різноманітних профілів роботи за різними напрямами Інтернету речей, створення багатодоменної Кластерної мережі Інтернету речей в Україні.
Акронім проєкту: QUAERE
Цільова група проєкту: представники закладів вищої освіти України.
Координатор проєкту: Wroclaw University of Technology, Poland.
Мета проєкту: впровадження у простір вищої освіти України успішних практик забезпечення якості в закладах вищої освіти, заснованих на стандартах ENQA.