Пошук

Action

Проєкти

Erasmus+ КА2
СВНЕ

Забезпечення академічної свободи та інклюзії шляхом цифровізації

Номер:101081850-AFID-ERASMUS-EDU-2022-CBHE
Акронім:AFID
Період проекту:15.01.2023 – 14.01.2026
Координатор:Королівський технологічний інститут (KTH), Швеція
Короткий опис:

Мета та завдання проєкту:
Посилити академічну свободу та інклюзію студентів і викладачів шляхом створення та використання
мультиінституційного інклюзивного віртуального кампусу (МІІВК), доступного для різних типів
користувачів і орієнтованого на широкий міжнародний вибір цифрових освітніх курсів.

Завдання проєкту:
− Укладення та впровадження міжвузівських угод про інклюзивну цифрову освіту через
мультиінституційний інклюзивний віртуальний кампус (МІІВК).
− Розробка внутрішніх політик щодо організації, надання та забезпечення якості цифрової освіти через
МІІВК.
− Коаптація освітніх цифрових систем учасників, розробка та впровадження МІІВК.
− Розвиток навичок персоналу та студентів для збагачення та використання МІІВК для забезпечення та
проведення інклюзивного цифрового навчання.
− Забезпечення інклюзивного цифрового навчання як факультативної складової освітніх програм ЗВО.
− Сприяння міжнародній співпраці між ЗВО.
Напрями діяльності за проєктом:
− Інституціоналізація цифрової освіти в МІІВК;
− Розробка та впровадження МІІВК;
− Розбудова потенціалу впровадження інклюзивності в освітні онлайн-курси;
− Пілотування інклюзивного навчання у сфері підприємництва.

Очікувані результати:
1. Повноцінний багатоінституційний інклюзивний віртуальний кампус (МІІВК);
2. Міжвузівська угода(и) про інклюзивну цифрову освіту через МІІВК;
3. 4 внутрішні політики щодо організації, надання та забезпечення якості цифрової освіти через МІІВК;
4. 4 ЗВО, добре обладнані для забезпечення та підтримки інклюзивного цифрового навчання;
5. 4 внутрішні політики та інструкції щодо розробки та впровадження інклюзивних онлайн-курсів;
6. 50 викладачів / адміністративних працівників ЗВО і 200 студентів, що опанували алгоритми
інклюзивного цифрового навчання через МІІВК;
7. 12 інклюзивних цифрових курсів мінімум по 5 кредитів ECTS кожен у сфері підприємництва
англійською та українською мовами;
8. 200 студентів пройшли підготовку у сфері підприємництва.