Магістерська програма з еко-гірництва та інноваційного управління природними ресурсами
Короткий опис:
Мета та завдання проєкту:
Метою цього проєкту є підвищення ефективності та екологічності ведення гірничих робіт завдяки співпраці між університетами-партнерами задля підготовки спеціалістів нового покоління, які матимуть екологічні, економічні та управлінські знання та навички у сфері видобутку та переробки природних ресурсів. Він спрямований на розвиток у майбутніх фахівців міждисциплінарної відкритості, здатності систематично та поглиблено розуміти технологічні аспекти з використанням інструментів моделювання та оцінки потенційних екологічних ризиків, зменшуючи їх вплив на навколишнє середовище.
Завдання проєкту:
1. створення нової магістерської програми з «Екологічного Гірництва та Інноваційного Управління Природними Ресурсами» завдяки запровадженню нових навчальних методів і підходів в освітній процес університетів України, Казахстану та Узбекистану, які приймають участь у проєкті;
2. покращення освітнього середовища в університетах-партнерах проєкту з України, Казахстану та Узбекистану завдяки:
– проведенню тренінгів для викладачів та співробітників університетів-учасників проєкту;
– адаптації та інтеграції Європейських навчальних методологій та технологій в освітній процес;
– створення і оснащення спеціалізованих лабораторій “ECO-MINING LAB”;
– розробка і публікація необхідних навчальних матеріалів, що включатимуть також і лабораторні практикуми.
Напрями діяльності за проєктом:
1.1 – Початкові семінари в країнах-партнерах
1.2 – Укладання Партнерських Угод між Учасниками Проєкту
1.3 – Початкова конференція учасників проєкту (стартова зустріч)
2.1 – Робоча та польова експертиза досвіду ЗВО-партнерів ЄС Робочою Групою 1
2.2 – Чорновик навчальних планів магістерської програми EMINReM
2.3 – Чорновик конспектів до магістерської програми EMINReM
2.4 – Спільний семінар Робочої Групи 1
2.5 – Обговорення, доопрацювання та затвердження магістерської програми EMINReM
2.6 – Публікація та презентація магістерської програми
3.1 – Відбір викладачів із ЗВО-партнерів з України, Казахстану та Узбекистану та підвищення рівня володіння англійською мовою
3.2 – Тренінги для викладачів ЗВО-партнерів з України, Казахстану та Узбекистану
3.3 – Веб-семінари
3.4 – Навчальні матеріали для магістерської програми
3.5 – Створення лабораторій EMINReM та ресурсних центрів для студентів
4.1 – Робочі та польові дослідження Робочих Груп 2 та 3
4.2 – Розробка та затвердження Концепції VeLP
4.3 – Спільний семінар Робочої Групи 2,3
4.4 – Розробка та змістове наповнення VeLP
4.5 – Впровадження VeLP в роботу та її презентація
4.6 – Спільна робота студентів у рамках VeLP
4.7 – Інструкції щодо курсу EMINReM EAT та розробка навчальних матеріалів
4.8 – EMINReM EAT та спільна робота в рамках VeLP
5.1 – Рекламно-вступна кампанія
5.2 – Підготовка студентів магістратури у ЗВО України, Казахстану та Узбекистану
5.3 – Тижневе читання лекцій експертами університетів-партнерів Німеччини, Іспанії та Туреччини
5.4 – Навчання студентів-магістрів в університетах-партнерах Німеччини, Іспанії та Туреччини
5.5 – Підготовка магістерських робіт
5.6 – Рекламна кампанія курсу EMINReM EAT, реєстрація та підготовка до випускного іспиту
6.1 – Щоденний моніторинг діяльності Проєкту
6.2 – Міжуніверситетське оцінювання якості виконання проєкту ЗВО-партнерами проєкту з України, Казахстану та Узбекистану
6.3 – оцінювання якості виконання проєкту ЗВО партнерами з Німеччини, Іспанії та Туреччини
6.4 – зовнішнє оцінювання якості виконання проєкту
7.1 – Веб-сайт проєкту та веб-сайти/сторінки університетів-партнерів
7.2 – Публікації за тематикою проєкту
7.3 – Громадські заходи
7.4 – Співпраця з державними установами та зацікавленими сторонами України, Казахстану та
Узбекистану
7.5 – Студентські ярмарки у ЗВО України, Казахстану та Узбекистану
7.6 – Короткострокові онлайн-курси (EMINReM Expert’s Advanced Training) для представників галузі
8.1 – Контрактні питання та звіти про хід виконання проєкту
8.2 – Розробка та розповсюдження Практичного посібника з управління проєктами (PPMG)
8.3 – Координаційні наради Робочої Команди Проєкту
8.4 – Щоденне адміністрування Проєкту
Очікувані результати:
В результаті реалізації проєкту планується:
– створити та підтримувати веб-сайт проєкту з метою публікації новин, анонсів, опису проєкту,
досягнень та розроблених матеріалів;
– організувати першу координаційну нараду (знайомство та підписання договорів з партнерами; формування робочих органів проєкту; розподіл ролей та функцій між усіма партнерами; затвердження структури спілкування консорціуму; презентація проєкту всім зацікавленим сторонам та обговорення шляхів досягнення його конкретних цілей);
– розробити, схвалити та представити інноваційну магістерську програму EMINReM (14 навчальних дисциплін з відповідними навчальними матеріалами) в 3 українських, 2 казахських та 2 узбецьких університетах-учасниках проєкту;
– вдосконалити інфраструктуру 3 українських, 2 казахських та 2 узбецьких університетів-партнерів проєкту шляхом оснащення спеціалізованих навчальних лабораторій та ресурсних центрів EMINReM комплектами ПК, ноутбуків, мультимедійним обладнанням, сучасним програмним забезпеченням та пристроями для забезпечення навчального процесу студентів;
– підвищити рівень професіоналізму викладачів 7 вищезазначених університетів-партнерів шляхом проведення для них спеціалізованих тренінгів на базі європейських університетів-учасників консорціуму з метою підвищення якості вищої гірничої освіти в Україні, Казахстані та Узбекистані;
– розробити та ввести в експлуатацію віртуальну платформу електронного навчання (VeLP), яка сприятиме поєднанню традиційного очного навчання студентів і віртуального навчального простору (електронне навчання, віртуальна мобільність студентів, електронна бібліотека, інструменти віртуальної реальності (VR), доповненої реальності (AR) і ігрового навчання тощо);
– розробити, схвалити та впровадити курс підвищення кваліфікації EMINReM на базі VeLP в 3
українських, 2 казахських та 2 узбецьких університетах-учасниках проєкту для спеціалістів в сфері екології і гірництва;
– запровадити пілотне навчання в рамках розробленої інноваційної магістерської програми EMINReM в 3 українських, 2 казахських та 2 узбецьких університетах-учасниках проєкту; забезпечити захист магістерських робіт студентів;
– розробити та розповсюдити Практичний посібник з управління проєктами (Practical Project
Management Guide або PPMG) спрямований на підвищення потенціалу ЗВО третіх країн, не
асоційованих до Програми Еразмус (а саме Україна, Казахстан та Узбекистан) для підготовки якісних проєктних пропозицій CBHE та підвищення якості управління такими проєктами.