29 січня 2016 р. (м. Брюссель, Бельгія) відбулася координаційна зустріч представників Національних агентств Еразмус+ та Національних Еразмус+ офісів
Виконавче агентство з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (EACEA) 29 січня 2016 р. (м. Брюссель, Бельгія) організувало координаційну зустріч для 49 представників Національних агентств Еразмус+ та Національних Еразмус+ офісів. Зустріч полягала у висвітленні нових правил реалізації проектів Програми Еразмус+ КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти (CBHE), їх моніторингу, підведенню підсумків діяльності за 2015 р. та завдань на 2016 р. для агентств і офісів та Національних команд експертів з реформування вищої освіти.
Ральф РАДЕРС, директор Департаменту з розвитку потенціалу вищої освіти Програми Еразмус+ ЕАСЕА, разом з командою свого департаменту зробили презентацію щодо основних результатів та викликів під час інформаційної компанії Програми Еразмус+ КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти (CBHE).
Увагу всіх присутніх Клер МОРЕЛЬ, голова відділу міжнародного співробітництва в сфері освіти та молоді, напрям Жана Монне, DG EAC, European Commission, зосередила на етапах відбору проектів Програми Еразмус+ КА2, дорожній карті для проектів КА1 та КА2, огляді та висновках щодо стратегії моніторингу проектів Темпус IV задля планування нових особливостей моніторингових місій проектів CBHE 2016 з фокусом на організацію діяльності партнерств проектів, зміст і вплив.
Для представників Національних Еразмус+ офісів та Національних агентств Еразмус+ було висвітлено особливі аспекти моніторингу проектів CBHE (угоди про партнерство, фінансові звітності, додаткові компоненти мобільності тощо). Передбачається, що моніторинг буде проводитись як проектів так і вищих навчальних закладів і до моніторингу також можуть бути залучені представники ЕАСЕА та зовнішні експерти у конкретній галузі проекту. Також зазначено важливість проведення аудиту не тільки в закладах координаторів проектів, а й інших реципієнтів-бенефіціарів.
Друга частина заходу була присвячена огляду та викликам діяльності Національних команд експертів з реформування вищої освіти (HERE), підготовці звітів та розроблення планів діяльності у 2016 році; огляду систем вищої освіти країн-членів та країн-партнерів програми Еразмус+; регіональним дослідження впливу проектів Темпус IV.
Відповідно до результатів проектів з Кредитної мобільності 2015 р. було висвітлено рекомендації щодо діяльності Національних Еразмус+ офісів, які отримали завдання на проведення моніторингу вищих навчальних закладів, які реалізують проекти на мобільність.
Наприкінці заходу представники Національних агентств Еразмус+, Національних Еразмус+ офісів та Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (EACEA) мали можливість до відкритого спілкування щодо актуальних питань діяльності та моніторингу проектів Програми Еразмус+.