Круглий стіл «Розроблення програм з підготовки доктора філософії та організація докторської підготовки …» (11.11.15)
11 листопада 2015 р. Національний Еразмус+ офіс в Україні спільно з Національним університетом «Києво-Могилянська академія» провів круглий стіл «Розроблення програм з підготовки доктора філософії та організація докторської підготовки в контексті модернізації системи вищої освіти відповідно до Болонського процесу» за підтримки Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури, ЕАСЕА (Брюссель, Бельгія), Представництва ЄС в Україні та Міністерства освіти і науки України.
Європейський експерт – Елла РІТЧІ, Проректор, Newcastle University (Сполучене Королівство) – представила аналіз викликів і рішень щодо запровадження докторського циклу Болонського процесу в контексті забезпечення якості.
Представники Докторської школи Національного університету «Києво-Могилянська академія» – Михайло ВИННИЦЬКИЙ, Національний експерт з реформування вищої освіти – HERE team, Людмила КРИВОРУЧКО, Директор Докторської школи ім. родини Юхименків та Тетяна Ярошенко, Выце-президент з науової роботи та інформатизації Національного університету “Києво-Могилянська Академія”, – представили результати проектів Темпус, направлених на розбудову докторських студій, та провели дискусію щодо викликів та досягнень в запровадженні докторського циклу в Україні.
Під час заходу Ольга БОГУРІНА, Координатор регіону Східної Європи, Росії та Центральної Азії за Проектом ЄС «Підтримка експертів з реформування вищої освіти – HERE, SPHERE» (Іспанія), презентували завдання SPHERE та інші можливості щодо співпраці між Університетом Барселони та вищими навчальними закладами України.
Розбудовано потенціал ВНЗ до проведення реформи на запровадження положень Закону України «Про вищу освіту».
У заході взяли участь біля 50 осіб. Поширено досвід результатів проектів ЄС Темпус.
Матеріали презентацій круглого столу:
М.Винницький_Особливості впровадження програм підготовки фахівців із ступенем Доктора філософії
E.Ritchie_The Development of the Doctoral Cycle of the Bologna Process and Quality Issues