Навчальний візит для експертів з реформування вищої освіти “Розвиток підприємницьких навичок: новий виклик для університетів” (19-20.04.18, Університет Монпельє, Франція)
Ðазва заÑ
одÑ: “РозвиÑок пÑдпÑиÑмниÑÑкиÑ
навиÑок: новий виклик Ð´Ð»Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв”
ÐаÑа пÑоведеннÑ: 19-20 квÑÑÐ½Ñ 2018 Ñ.
ÐÑÑÑе пÑоведеннÑ: УнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÐонпелÑÑ, ФÑанÑÑÑ
УÑаÑники з УкÑаÑни :
1. ÐÑина ÐолоÑаÑÑова, пÑоÑеÑÐ¾Ñ ÐºÐ°ÑедÑи ÑнÑоÑмаÑÑйниÑ
ÑиÑÑем ХаÑкÑвÑÑкого наÑÑоналÑного економÑÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¡ÐµÐ¼ÐµÐ½Ð° ÐÑзнеÑÑ, Ñлен команди наÑÑоналÑниÑ
екÑпеÑÑÑв з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑеÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи
2. ÐÑина СÑкоÑÑÑка, диÑекÑÐ¾Ñ Ð²ÑддÑÐ»Ñ Ð¼ÑжнаÑодниÑ
зв’ÑзкÑв, ÐонеÑÑкий деÑжавний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑпÑавлÑннÑ, м. ÐаÑÑÑÐ¿Ð¾Ð»Ñ , Ñлен команди наÑÑоналÑниÑ
екÑпеÑÑÑв з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑеÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи
ÐÑогÑама Ñ Ð¼Ð°ÑеÑÑали: http://supporthere.org/montpellier_2018
ÐÐ¿Ð¸Ñ Ñ ÐºÐ»ÑÑова ÑнÑоÑмаÑÑÑ:
УÑаÑники: Erasmus+ екÑпеÑÑи з ÑеÑоÑм Ñ ÑÑеÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи (HERE) з ÑÑÑÑднÑÑ Ð· ÐС кÑаÑн-паÑÑнеÑÑв, пÑедÑÑавники наÑÑоналÑÐ½Ð¸Ñ Erasmus+ оÑÑÑÑв (NEO), екÑпеÑÑи з ÑвÑопейÑÑÐºÐ¸Ñ Ñа кÑаÑн-паÑÑнеÑÑв, пÑедÑÑавники пÑиймаÑÑÐ¾Ñ Ð¾ÑганÑзаÑÑÑ (ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐонпелÑÑ), пÑедÑÑавники ÐвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑÑÑÑ Ñа ÐиконавÑого агенÑÑÑва.
Ðводенний ÑемÑÐ½Ð°Ñ Ð±Ñв вÑдкÑиÑий пÑивÑÑаннÑм Ðнн СпангемаÑ
еÑ, ÑпÑвÑобÑÑника пÑоекÑÑ EACEA Ñ ÐÐ°Ð´Ñ ÐагаÑд, заÑÑÑпника диÑекÑоÑа депаÑÑаменÑÑ Ð¼ÑжнаÑодниÑ
вÑдноÑин пÑоÑекÑоÑа ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐонпелÑÑ.
Ðайкл Ðейбл, пÑедÑÑавник команди SPHERE, пÑедÑÑавив пÑогÑамÑ, ÑÐ´ÐµÑ Ñа Ð·Ð°Ð²Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ ÑемÑнаÑÑ.
Цей навÑалÑний вÑÐ·Ð¸Ñ Ð±Ñв ÑпÑÑмований, пеÑÑ Ð·Ð° вÑе, на Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑам-паÑÑнеÑам, Ñоб покÑаÑиÑи ÑÑ
здаÑнÑÑÑÑ Ð½Ð°Ð´Ð°Ð²Ð°Ñи ÑÑÑденÑам Ñа наÑковÑÑм Ð·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа навиÑки Ñодо навÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑÑÑденÑÑв пÑдпÑиÑмниÑÑÐºÐ¾Ñ Ð´ÑÑлÑноÑÑÑ. ÐÑли пÑедÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ñ Ð´Ð¾ÑлÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ñодо ÑнноваÑÑйного ÑпÑавлÑннÑ, навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñа ÑозÑобки кÑÑÑÑв, ÑнÑоÑмаÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ Ð´ÑÑлÑноÑÑÑ, Ñа мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ, а Ñакож пÑдÑÑимки ÑÑÑденÑÑв. СемÑÐ½Ð°Ñ Ñакож пÑдкÑеÑлив ÑÐ¾Ð»Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑкÑй «екоÑиÑÑемÑ», Ñка ÑкладаÑÑÑÑÑ Ñз ÑÑÑденÑÑв, викладаÑÑв, ÑнвеÑÑоÑÑв, компанÑй, ÑегÑлÑÑÑиÑ
оÑганÑв Ñ Ð¿ÑавовиÑ
Ñамок. ÐавÑалÑний вÑÐ·Ð¸Ñ Ð½Ð°Ð´Ð°Ð² можливÑÑÑÑ ÑÑаÑникам ÑозглÑнÑÑи, в ÑкÑй мÑÑÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑво вклÑÑаÑÑÑÑÑ Ð² ÑÑнÑÑÑÑ ÑнноваÑÑйнÑ, доÑлÑдниÑÑÐºÑ Ñа навÑалÑÐ½Ñ Ð´ÑÑлÑнÑÑÑÑ, а згодом планÑваÑи ÑÑÑаÑегÑÑ Ñа ÑÑÑÑкÑÑÑи, ÑÐºÑ Ð¿ÑдвиÑаÑÑ “пÑопозиÑÑÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва” Ñа здаÑнÑÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв ÑпÑиÑÑи Ð¿Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ð¼Ñ ÑÐ¸ÐºÐ»Ñ ÑнноваÑÑй Ñа пÑдпÑиÑмниÑÑва, або бÑдÑваÑи екоÑиÑÑÐµÐ¼Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва Ñ ÑвоÑÑ
кÑаÑнаÑ
Ñа ÑегÑонаÑ
. ÐÑÑÑнÑований на доÑвÑд ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐонпелÑÑ Ñ Ð¤ÑанÑÑÑ, ÑÑаÑникам бÑла Ñакож надана можливÑÑÑÑ Ð²Ð¸Ð²ÑиÑи кÑлÑÑÑÑÐ½Ñ Ñа ноÑмаÑÐ¸Ð²Ð½Ñ Ð·Ð°Ñ
оди Ñа ÑегÑлÑÑоÑÐ½Ñ Ñамки, ÑÐºÑ Ð¼Ð¾Ð¶ÑÑÑ Ð²Ð¿Ð»Ð¸Ð½ÑÑи на пÑдпÑиÑмниÑÑво Ñа ÑнноваÑÑÑ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ñ
випÑÑкникÑв Ñа доÑлÑдникÑв, а Ñакож ÑпÑиÑÑиме ÑлÑÑ
ам ÑÐ½Ð¸ÐºÐ½ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÐµÑеÑкод.
ÐаÑÑоналÑÐ½Ñ ÐµÐºÑпеÑÑи ÑÑзноманÑÑниÑ
пÑоÑÑлÑв (пÑедÑÑавники мÑнÑÑÑеÑÑÑв, кеÑÑвники Ñа пÑоÑеÑоÑи ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв, адмÑнÑÑÑÑаÑивний пеÑÑонал, ÑÑÑденÑи) зможÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ¾ÑиÑÑовÑваÑи ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ð¿Ñо Ñе, Ñк ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÐонпелÑÑ ÑозÑоблÑÑ Ñа ÑеалÑзÑÑ ÑÑÑаÑегÑÑ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñа поÑлÑг, ÑÐºÑ ÑÑоÑÑÑÑÑÑÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва. Цей вÑÐ·Ð¸Ñ Ñакож в ÑнÑеÑакÑивнÑй ÑоÑÐ¼Ñ Ð´Ð°Ð² Ð·Ð¼Ð¾Ð³Ñ Ð·Ð°Ð»ÑÑаÑи ÑÑзниÑ
ÑпÑвÑобÑÑникÑв Ñа ÑÑÑденÑÑв ÑÑого закладÑ, а Ñакож паÑÑнеÑÑв до ÑÑвоÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑнноваÑÑйного ÑеÑедовиÑа Ñк в ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ, Ñак Ñ Ð¿Ð¾Ð·Ð° його межами.
ÐÑло оÑÑкÑвано, Ñо пÑд ÑÐ°Ñ ÑемÑнаÑÑ ÑÑаÑники оÑÑимаÑÑÑ Ð½Ð°ÑÑÑÐ¿Ð½Ñ ÑезÑлÑÑаÑи навÑаннÑ:
⢠зÑозÑмÑÑÑÑ Ð¿ÑоÑеÑи ÑозÑÐ¾Ð±Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа ÑеалÑзаÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑÑкиÑ
ÑÑÑаÑегÑй пÑдÑÑимки пÑдпÑиÑмниÑÑва, оÑобливо молодиÑ
випÑÑкникÑв Ñа доÑлÑдникÑв.
⢠бÑдÑÑÑ ÑпÑÐ¾Ð¼Ð¾Ð¶Ð½Ñ ÑозÑоблÑÑи ÑÑÑаÑегÑÑ Ð´Ð»Ñ ÐºÑаÑого визнаÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñа акÑивÑзаÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв в екоÑиÑÑемаÑ
пÑдпÑиÑмниÑÑва.
⢠зможÑÑÑ Ð¿Ð¾ÐºÑаÑиÑи навÑалÑÐ½Ñ Ð¿ÑогÑами Ñа впÑоваджÑваÑи ÑнноваÑÑÑ Ð² навÑаннÑ, оÑÑÑнÑÐ¾Ð²Ð°Ð½Ñ Ð½Ð° ÑозвиÑок пÑдпÑиÑмниÑÑкиÑ
навиÑок.
⢠оÑÑимаÑÑÑ Ð·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ñодо ÑÑÑÑкÑÑÑи Ñа ÑлÑжб пÑдÑÑимки ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ, ÑÐºÑ ÑлÑжаÑÑ ÑеалÑзаÑÑÑ ÑпÑлÑÐ½Ð¾Ñ Ð¼ÐµÑи з пÑдпÑиÑмниÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи.
ÐÐ ÐÐÐ ÐÐРСÐÐÐÐÐРУ:
ЧÐТÐÐÐ , 19 ÐÐÐТÐЯ
ÐÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÑÑпи
⢠ÐадÑÑ ÐÐÐÐÐ ÐÐ, заÑÑÑпник диÑекÑоÑа депаÑÑаменÑÑ Ð¼ÑжнаÑодниÑ
зв’ÑзкÑв ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐонпелÑÑ.
ÐÑезенÑаÑÑÑ Ð°ÐºÑÑй Ñа ÑÑÑаÑегÑй Ñ ÑегÑÐ¾Ð½Ñ ÐонпелÑÑ: можливоÑÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва Ñа конÑекÑÑ Ð¿Ð¾Ð»ÑÑики
⢠ФÑанÑÑа ÐÐÐÐ Ð ÐТ, кооÑдинаÑÐ¾Ñ Ð¿ÑоекÑÑ MUSE Ñа пÑоÑекÑÐ¾Ñ Ð· пиÑÐ°Ð½Ñ Ð²Ð°Ð»Ð¾ÑÑаÑÑÑ Ñа пÑомиÑлового паÑÑнеÑÑÑва
Як поÑилиÑи зв’Ñзок мÑж дÑловим ÑвÑÑом Ñа ÑнÑвеÑÑиÑеÑом. ÐÑÐ¾ÐµÐºÑ Ð´Ð¾ÑконалоÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐонпелÑÑ.
ÐÑезенÑаÑÑÑ Ð¿ÑоекÑÑ “ÐонпелÑÑ – УнÑвеÑÑиÑÐµÑ Ð´Ð¾ÑконалоÑÑÑ” (MUSE): ÑÑнанÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑанÑÑзÑкого ÑÑÑÐ´Ñ Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð¾ÑÐ¸Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÑобоÑи ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ñк на наÑÑоналÑномÑ, Ñак Ñ Ð½Ð° мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ð¼Ñ ÑÑвнÑ. Ðонад 150 пÑиваÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ð°ÑÑнеÑÑв пÑдÑÑимали MUSE Ñ ÑÑÐ¾Ð¼Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑÑÑ Ð½Ð° подалÑÑÑ ÑнвеÑÑиÑÑÑ Ñа паÑÑнеÑÑÑÐºÑ Ð²ÑдноÑини мÑж ÑнÑвеÑÑиÑеÑом Ñа бÑзнеÑом.
ÐÑезенÑаÑÑÑ
⢠ÐÐ»ÐµÑ Ð ÐФÐФТ, вÑдповÑдалÑна за комÑнÑкаÑÑÑ Ð² компанÑÑ LabEx Entreprendre
LabEx Entreprendre: Ñк ÑÑвоÑиÑи Ñа поÑиÑÑваÑи Ð·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿Ñо пÑдпÑиÑмниÑÑво з наÑково-доÑлÑдними колекÑивами в галÑÐ·Ñ Ð¿Ñава, економÑки Ñа ÑпÑавлÑннÑ.
⢠ТиÑаÑн ÐебоÑ, Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶ÐµÑ Ð· ÑкоÑÑÑ Ñа Ðей ÐÐСТÐС, Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶ÐµÑ Ð¿ÑоекÑÑв
ÐнноваÑÑÐ¹Ð½Ñ ÑÑÑаÑегÑÑ Ñа пÑоекÑи пÑдÑÑимки ÑÑÑденÑÑÑкого пÑдпÑиÑмниÑÑва – ЧаÑÑина 1
ÐÑезенÑаÑÑÑ “ÐолодÑжне пÑдпÑиÑмÑÑва”.
” ÐолодÑжне пÑдпÑиÑмÑÑво”.заÑноване на пÑинÑÐ¸Ð¿Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑÑлÑÑаÑÑйного оÑÑÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмÑÑв. Ðоно ÑкладаÑÑÑÑÑ Ð· ÑÑÑденÑÑв ÑÑанÑÑзÑкиÑ
ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв на наÑÑоналÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑÑвнÑ. У ÐонпелÑÑ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñжне ÑоваÑиÑÑво Moma пÑедÑÑавлÑÑ ÑÑ Ð°ÑоÑÑаÑÑÑ.
ÐÑезенÑаÑÑÑ Ñодо ÑозвиÑÐºÑ Ð³ÑÑпи молодÑжниÑ
пÑдпÑиÑмÑÑв, ÑÑлей Ñа компеÑенÑÑй, пов’ÑзаниÑ
Ñз ÑÑ Ð²Ð°Ð¶Ð»Ð¸Ð²ÑÑÑÑ Ð² екоÑиÑÑÐµÐ¼Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва.
⢠ÐÑезенÑаÑÑÑ ÑÑÑденÑÑÑкиÑ
пÑоекÑÑв
⢠ÐбговоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñа пÑиклади найкÑаÑиÑ
пÑакÑик
⢠ХÑиÑÑина ТÐÐÐÐÐ ÐÐÐ – ÐºÐ°Ð½Ð´Ð¸Ð´Ð°Ñ ÐµÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¼ÑÑниÑ
наÑк з пÑдпÑиÑмниÑÑва Ñа ÑÑÑаÑегÑÑного ÑпÑавлÑннÑ
ÐнноваÑÑÐ¹Ð½Ñ ÑÑÑаÑегÑÑ Ñа пÑоекÑи пÑдÑÑимки ÑÑÑденÑÑÑкого пÑдпÑиÑмниÑÑва – ÑаÑÑина 2
СпÑиÑÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑвÑ: Start’Up Event Moma
Moma Start’Up Event – Ñе виклик Ð´Ð»Ñ ÑпÑиÑÐ½Ð½Ñ ÑÑвоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмÑÑв. Цей виклик пÑопонÑÑÑÑÑÑ ÑÑÑденÑам-магÑÑÑÑам з пÑдпÑиÑмниÑÑва Ñа малого Ñа ÑеÑеднÑого бÑзнеÑÑ Ð½Ð° ÑакÑлÑÑеÑÑ ÑпÑавлÑÐ½Ð½Ñ ÐонпелÑÑ.
⢠ÐÑве ЧÐÐÐРТ, викладаÑ-доÑлÑдник ÐонпелÑÑ Ð´Ð¾ÑлÑдниÑÑкого ÑенÑÑÑ Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶Ð¼ÐµÐ½ÑÑ (MRM)
ÐивÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑнÑеÑÑейÑÑв ÑнноваÑÑй, пÑдпÑиÑмниÑÑва Ñа “ко-ÑпÑвÑобÑÑниÑÑва” зоÑеÑеджÑÑÑÑÑÑ Ð½Ð° ÑнноваÑÑÑÑ Ñ ÑÑеÑÑ Â«ÐºÐ¾-ÑпÑвÑобÑÑниÑÑва».
Це доÑлÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð· пиÑÐ°Ð½Ñ “ÑпÑвпÑаÑÑ” Ñа алÑÑнÑÑ Ð·Ð¾ÑеÑеджÑÑÑÑÑÑ Ð½Ð° ÑÑÑÐ¾Ñ Ð³Ð¾Ð»Ð¾Ð²Ð½Ð¸Ñ Ð¿Ð¸ÑаннÑÑ : 1) пÑиÑини, ÑÐ¾Ð¼Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмÑÑва пÑиймаÑÑÑ ÑÑ ÑÑÑаÑегÑÑ, 2) впÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа ÑпÑавлÑÐ½Ð½Ñ Ñими ÑÑÑаÑегÑÑми Ñа 3) вплив ÑÐ°ÐºÐ¾Ñ ÑÑÑаÑегÑÑ Ð½Ð° еÑекÑивнÑÑÑÑ. ÐÑлÑÑ Ð¿ÑоÑÑнÑÑÑ Ð´Ð¾ÑлÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑоÑÑÑÑÑÑÑ ÑпÑавлÑÐ½Ð½Ñ ÐºÐ¾-ÑпÑвÑобÑÑниÑÑва Ñа ÑоÑзами Ñа ÑÑ Ð²Ð¿Ð»Ð¸Ð²Ð¾Ð¼ на ÑнноваÑÑÑ Ñа ÑÐ¸Ð½ÐºÐ¾Ð²Ñ Ð¿Ð¾ÐºÐ°Ð·Ð½Ð¸ÐºÐ¸.
⢠ÐолÑн ÐÐÐ Ð ÐÐ , полÑÑиÑний диÑекÑÐ¾Ñ PEPITE LR
ÐÑезенÑаÑÑÑ ÑнноваÑÑйного Ñа пÑдпÑиÑмниÑÑкого ÑенÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв “PEPITE LR”
ÐеÑÐ¾Ñ ÑенÑÑÑ PEPITE LR Ñ ÑпÑиÑÐ½Ð½Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑÐºÐ¾Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи Ñа дÑÑ
Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв. ЦенÑÑ Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð°Ð³Ð°Ñ ÑÑÑденÑам Ñ Ð¿ÑоекÑаÑ
ÑÑвоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмÑÑва. ÐеÑа ÑÑÑÑ ÑеÑÑÑ – пÑедÑÑавиÑи ÑÐ¾Ð»Ñ Ð¼ÑÑÑевиÑ
гÑавÑÑв, ÑÑ
вплив Ñа зв’Ñзок мÑж ними Ñа виÑими навÑалÑними закладами.
ÐбговоÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑлÑжб пÑдÑÑимки ÑÑÑденÑÑв Ñа ÑенÑÑÑв пÑдпÑиÑмниÑÑва.
ВЯТÐÐЦЯ, 20 ÐÐÐТÐЯ
⢠ÐоÑк ÐÐÐÐÐÐÐУÐ, пÑÐµÐ·Ð¸Ð´ÐµÐ½Ñ IAE StartUp Lab
IAE Startup Lab: ÑпÑиÑÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑаÑевлаÑÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа ÑнноваÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑвÑ
IAE Startup Lab Ñ ÑÑÑденÑÑÑким об’ÑднаннÑм, меÑÐ¾Ñ Ñкого Ñ ÑпÑиÑÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑаÑевлаÑÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа ÑнноваÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑÐ²Ñ ÑÑÑденÑÑв в ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÐонпелÑÑ. ÐÑоÑÑаÑÑÑ Ð½Ð°Ð´Ð°Ñ Ð´Ð¾ÑÑÑп до ÑÑзноманÑÑÐ½Ð¸Ñ ÑнÑÑÑÑменÑÑв Ñ Ð´Ð¾Ð·Ð²Ð¾Ð»ÑÑ ÑÑÑденÑам ÑÑвоÑÑваÑи влаÑÐ½Ñ Ð¼ÐµÑежÑ.
⢠ÐаÑÑÑан ÐÐÐÐ ÐÐ, ÐºÐ°Ð½Ð´Ð¸Ð´Ð°Ñ Ð½Ð°Ñк з менеджменÑÑ
ÐÑезенÑаÑÑÑ Ð´Ð¾ÑлÑдженнÑ, пÑиÑвÑÑеного ÑвиÑам, викликаним виникненнÑм ÑÑанÑÑоÑмаÑÑÑ ÐºÑаÑдÑандинга Ñ Ð»Ð°Ð½Ð´ÑаÑÑÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑкого ÑÑнанÑÑваннÑ
⢠ÐÑÑÑÑÑна ТÐÐÐÐÐ ÐÐÐ, ÐºÐ°Ð½Ð´Ð¸Ð´Ð°Ñ ÐµÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¼ÑÑниÑ
наÑк Ñ Ð³Ð°Ð»ÑÐ·Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва Ñа ÑÑÑаÑегÑÑного ÑпÑавлÑннÑ
СÑвоÑÐµÐ½Ð½Ñ ÐµÐºÐ¾ÑиÑÑем пÑдÑÑимки пÑдпÑиÑмÑÑв Ð´Ð»Ñ Ð½Ð°Ð²ÑаннÑ: Ð½Ð¾Ð²Ñ Ð¿ÐµÑÑпекÑиви Ñа меÑоди навÑаннÑ
⢠ÐÑказÑн ÐÐ ÐÐÐÐÐ, СеÑбÑÑ Ñа Ðлей СÐÐ ÐÐÐÐÐÐÐ, ÐгипеÑ
Ðва наÑÑоналÑÐ½Ñ ÐµÐºÑпеÑÑи пÑедÑÑавили ÑÐ²Ð¾Ñ ÑнноваÑÑÐ¹Ð½Ñ Ð¿ÑакÑики Ð´Ð»Ñ Ð½Ð°Ð²ÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑвÑ
ÐÑÑпова ÑобоÑа: ÐавÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑким навиÑкам
УÑаÑники подÑлÑÑÑÑÑÑ Ð½Ð° ÑÑи гÑÑпи: коÑоÑке вивÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑиÑÑаÑÑÑ Ð°Ð±Ð¾ пÑакÑиÑного пÑикладÑ, пÑедÑÑавленого наÑÑоналÑними екÑпеÑÑами. УÑаÑники заÑÑоÑÑвали меÑод мозкового ÑÑÑÑÐ¼Ñ Ñодо виÑÐ²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÐµÑеÑкод Ð´Ð»Ñ ÑеÑÑÑÑÑв Ñа пÑдÑÑимки навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑÐ²Ñ Ñа Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¸Ñ ÑпоÑобÑв Ð½Ð°Ð´Ð¸Ñ Ð°Ñи змÑни.
Ðагалом, вÑÑ Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð²ÑдаÑÑ Ñа викладаÑÑ Ð¿Ð¾ÐºÐ°Ð·Ð°Ð»Ð¸ загалÑне ÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ Ñого, Ñк пÑдпÑиÑмниÑÑво може бÑÑи ÑозглÑнÑÑо в конÑекÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ: Ñе мÑÑÑÑ, баÑеннÑ, оÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ñ ÑÑаÑники Ñа заÑÑÐºÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ñ ÑÑоÑони. ÐезважаÑÑи на важливÑÑÑÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва Ñ ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ ÐµÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¼ÑÐºÐ°Ñ , ÑÐ¾Ð»Ñ Ð²Ð¸Ñого навÑалÑного Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑкого ÑвÑÑоглÑÐ´Ñ ÑÑÑденÑÑв Ñ Ð²Ñе Ñе ÑÑпеÑеÑливоÑ, оÑобливо в кÑаÑÐ½Ð°Ñ -паÑÑнеÑÐ°Ñ . ÐÑÐ¾Ð±Ð»Ð¸Ð²Ñ ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð±Ñло пÑидÑлено ÑозÑобÑÑ Ð½Ð°Ð²ÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿ÑогÑам Ñа позааÑдиÑоÑнÑй ÑобоÑÑ, ÑпÑÑмованÑй на вивÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑÐºÐ¸Ñ Ð½Ð°Ð²Ð¸Ñок ÑÑÑденÑÑв Ñа на кÑиÑиÑÐ½Ð¸Ñ Ð²Ð¸Ð¼Ð¾Ð³Ð°Ñ Ñодо можливоÑÑей Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð¾ÑаÑкÑвÑÑв. ТемаÑиÑÐ½Ñ Ð´Ð¾ÑлÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ Ð· мÑÑÑевим бÑзнеÑом Ñакож бÑли пÑедÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ñ Ñк загалÑний оглÑд бÑзнеÑ-моделей пÑдпÑиÑмниÑÑÐºÐ¸Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв.
ÐÑÑ ÑÑаÑники ÑемÑнаÑÑ Ð²Ð¸Ð·Ð½Ð°Ð»Ð¸, Ñо виÑа оÑвÑÑа Ñ Ð´Ñже Ð²Ð°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾Ñ Ñ ÑÑвоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñа подалÑÑÐ¾Ð¼Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑÐºÐ¸Ñ Ð½Ð°Ð²Ð¸Ñок ÑÑÑденÑÑв.
ÐиÑновки Ñа пÑопозиÑÑÑ / ÑекомендаÑÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð£ÐºÑаÑни
УкÑаÑнÑÑÐºÑ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ð¸ виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи пеÑеважно недооÑÑнÑÑÑÑ Ð²Ð°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ñ ÑÐ¾Ð»Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи. УнÑвеÑÑиÑеÑи Ð¿Ð¾Ð²Ð¸Ð½Ð½Ñ Ð·Ð¼ÑнÑваÑи навÑалÑÐ½Ñ ÑеÑедовиÑа Ñа ÑозвиваÑи неÑоÑмалÑÐ½Ñ Ð¼ÐµÑÐµÐ¶Ñ Ð¼Ñж ÑобоÑ, ÑÑÑденÑами Ñа бÑзнеÑом.
1. ÐÑдпÑиÑмниÑÑка оÑвÑÑа повинна ÑÑаÑи зÑозÑмÑÐ»Ð¾Ñ Ñа ÑвÑйÑи до ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑÑкого навÑаннÑ.
2. СпÑвÑобÑÑниÑÑво ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñа бÑзнеÑÑ Ð¼Ð°Ñ ÑозпоÑаÑиÑÑ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ð´Ð¾Ð²Ð³Ð¾ÑÑÑокового паÑÑнеÑÑÑва Ñа плÑÐ´Ð½Ð¾Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ.
3. ÐадаваÑи бÑлÑÑе Ñваги ÑозвиÑÐºÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑкого навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñа вивÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑакÑиÑного доÑвÑдÑ.
4. УнÑвеÑÑиÑеÑи Ð¿Ð¾Ð²Ð¸Ð½Ð½Ñ Ð·Ð°Ð»ÑÑаÑи клÑÑовиÑ
заÑÑкавлениÑ
ÑÑоÑÑн, вклÑÑаÑÑи кеÑÑвниÑÑво ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ, викладаÑÑкий Ñклад, ÑÑÑденÑÑв, а Ñакож мÑÑÑевиÑ
пÑдпÑиÑмÑÑв Ñа пÑдпÑиÑмÑÑва
5. ÐавÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑÐ²Ñ Ð¿Ð¾Ð²Ð¸Ð½Ð½Ð¾ здÑйÑнÑваÑиÑÑ Ð½Ð° оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ Ñа ÑнÑÑÑаÑиви знизÑ/вгоÑÑ, ÑпÑÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¾Ñ Ð½Ð° пÑдвиÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑей Ð´Ð»Ñ Ð¿ÑаÑевлаÑÑÑваннÑ.
6. ÐÑаÑÑ Ð¿ÑакÑики Ñа пÑиклади маÑÑÑ Ð±ÑÑи бÑлÑÑ Ð¿Ð¾ÑиÑенÑ.
7. ÐовÑÑÑе ÑпÑлкÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¼Ñж паÑÑнеÑами. СпÑлÑÐ½Ñ ÑемÑнаÑи, конÑеÑенÑÑÑ Ñа ÑегÑлÑÑÐ½Ñ Ð·ÑÑÑÑÑÑÑ, оÑганÑзаÑÑÑ Ð·Ð°Ñ
одÑв Ñодо поÑоÑниÑ
Ñем (ÑнноваÑÑÑ, пÑдпÑиÑмниÑÑво, навколиÑÐ½Ñ ÑеÑедовиÑе) Ñакож ÑпÑиÑÑимÑÑÑ Ð¿Ð¾ÑÑÑÑÑ ÑдноÑÑÑ Ñа допоможÑÑÑ ÐµÑекÑивно ÑпÑвпÑаÑÑваÑи з мÑÑÑевими пÑдпÑиÑмÑÑми.
8. СÑвоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñмов Ð´Ð»Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ ÑÑÑденÑÑв Ñа пÑдпÑиÑмÑÑв, пÑоÑеÑÑоналÑв.
9. ÐклÑÑиÑи ÑпеÑÑалÑÐ½Ñ ÐºÑÑÑи з ÑозвиÑÐºÑ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑва Ñа ÑнноваÑÑй Ð´Ð»Ñ Ð·Ð±Ð°Ð³Ð°ÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð°Ð²ÑалÑного Ð¿Ð»Ð°Ð½Ñ Ñа пÑдгоÑовки ÑÑÑденÑÑв до майбÑÑнÑого ÑÐ¸Ð½ÐºÑ Ð¿ÑаÑÑ.
10. Ð Ð¾Ð»Ñ ÑнÑоÑмаÑÑйно-комÑнÑкаÑÑйниÑ
ÑеÑ
нологÑй Ñа елекÑÑонного навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿Ð¾Ð²Ð¸Ð½Ð½Ð° бÑÑи визнана важливим ÑнÑÑÑÑменÑом оÑ
Ð¾Ð¿Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа вклÑÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑзниÑ
поÑÑеб Ð´Ð»Ñ ÑÑзниÑ
пÑоÑÑлÑв Ñ ÑипÑв ÑÑÑденÑÑв.
11. ÐÐ°Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾Ñ Ñ Ñакож необÑ
ÑднÑÑÑÑ Ð¿Ð¾ÑиÑÐµÐ½Ð½Ñ ÐºÑаÑиÑ
пÑакÑик ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв з навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑдпÑиÑмниÑÑÐ²Ñ Ð· меÑÐ¾Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð½Ð°ÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ ÑÑÑаÑегÑÑ Ð· ÑÑого напÑÑмкÑ.