Пошук

Action

Проєкти

Erasmus+ КА2
СВНЕ

Мікрокваліфікація на основі МООС для професійного розвитку вчителя

Номер:101082858 — CRED4TEACH — ERASMUS-EDU-2022-CBHE
Акронім:CRED4TEACH
Період проекту:01.06.2023 – 31.05.2026
Координатор:Університет прикладних наук для середніх підприємств (FHM), Німеччина
Короткий опис:

Мета та завдання проєкту:
Проєкт CRED4TEACH відповідає потребам закладів вищої освіти та осіб, які приймають рішення в галузі освіти в таких країнах, як Албанія, Чорногорія та Україна, щодо забезпечення високоякісних, адаптивних, інклюзивних, гнучких і заснованих на компетенціях навчальних закладів для викладачів без відриву від роботи в освітніх секторах. Рішення проєкту полягає у створенні мікрокваліфікацій на основі MOOC для розширення можливостей професійного розвитку вчителів у цільових країнах.

Цілі проєкту:
− підвищити навички персоналу для розробки та надання мікрокваліфікацій на основі MOOC;
− розробити та запровадити національні та інституційні рамки для надання, видачі та визнання мікрокваліфікацій,
− створити, надати та перевірити 11 пілотних мікрокваліфікацій даних на основі MOOC,
− заохочувати ширше впровадження мікрокваліфікацій для професійного розвитку вчителів та інших цільових груп.

Напрями діяльності за проєктом:
− підвищення кваліфікації викладацького та дослідницького персоналу від установ-партнерів-учасників до MOOC та розробників мікрокваліфікацій;
− розробити національні та інституційні вказівки щодо надання мікрокваліфікаційних даних,
− розробити, надати та перевірити 11 мікрокваліфікацій на основі MOOC,
− популяризувати досягнуті результати шляхом широкомасштабної кампанії з поширення
інформації.

Очікувані результати:
1. 46 викладачів і дослідників, які мають відповідну кваліфікацію до формування мікрокваліфікацій та MOOC-дизайнерів;
2. 11 мікрокваліфікації на основі MOOC в UA, ALB, MNE, кожна від 4 до 6 ECTS, надані щонайменше 220 пілотним викладачам;
3. 3 національні та 8 інституційних програм щодо надання та визнання мікрокваліфікацій для
вчителів;
4. 3 національні плани прийняття мікрокваліфікацій.