Відкриття проєкту «Поширення практик ЄС через електронний маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів» (28.02.2023 р., онлайн)
28 лютого 2023 р. в онлайн форматі на платформі Google Meet відбулося офіційне відкриття міжнародного проєкту E-Marketing «Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency» («Поширення практик ЄС через електронний маркетинг, свідоме споживання, циркулярну економіку, ефективність використання ресурсів») в межах проєкту Еразмус+ напряму Жан Моне у рамках програми ЄС Еразмус+, який буде реалізовуватися упродовж наступних трьох років в Національному університеті «Львівська політехніка кафедрою маркетингу і логістики.
З вітальним словом виступили:
- Наталія Чухрай – проректорка з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Університету, яка зазначила актуальність тематики проєкту та окреслила важливість досягнення цілей та мети проєкту;
- Петро Крайнік – експерт напряму Жан Моне Національного Еразмус+ офісу в Україні наголосив про особливості та приналежність проєктів напряму Жан Моне та закликав всіх учасників об’єднуватися навколо реалізації спільних ідей;
- Євген Крикавський- завідувач кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка» зазначив про важливість реалізації проєкту для кафедри і учасників проєктної команди та навів аргументи, щодо актуальності проєкту особливо в умовах війни;
- Наталія Гоц – керівниця Центру міжнародної освіти Національного університету «Львівська політехніка» зосередила увагу на особливостях Жан Моне спільноти НУ «Львівська політехніка» та закликала учасник всіх проєктів до співпраці.
Модераторкою заходу була Лідія Болібрух – асистентка кафедри маркетингу і логістики НУ «Львівська політехніка», наукова консультантка та академічний координатор проєкту. Вона презентувала учасникам основні ідеї та цілі проекту, цільову аудиторію, а також розповіла про заходи, заплановані в рамках трьохрічної його реалізації.
Ключовими цілями проекту є:
- Поширення досвіду та впровадження найкращих європейських практик і програм свідомого споживання.
- Підвищення обізнаності щодо циркулярної економіки, свідомого споживання, ресурсоефективного та чистого виробництва, єдиного ринку «зеленої» продукції.
- Забезпечення цільової аудиторії професійними знаннями про основні принципи Е-маркетингу як одного з ефективних засобів промоції свідомого споживання.
- Просування європейських підходів у забезпеченні інтеграції науки, бізнесу та влади.
До заходу долучилася студентська спільнота та представники Жан Моне спільноти (Jean Monnet Family) Львівської політехніки:
- Віра Лубенець – наукова консультантка та академічний координатор проєкту «GoodPharma», завідувачка кафедри технології біологічно активних сполук, фармації та біотехнології НУ «Львівська політехніка»
- Наталія Гайванович – координаторка проєкту напряму Жан Моне в рамках Програми ЄС Erasmus+ «Logistics and Supply Chain Management: dissemination of European experience», доцент кафедри маркетингу та логістики НУ «Львівська політехніка»
- Ігор Кулиняк – координатор проєкту напряму Жан Моне в рамках Програми ЄС Erasmus+ «European experience in the promotion of heritage and cultural tourism», доцент кафедри менеджменту організацій НУ «Львівська політехніка»
В рамках заходу своїми практиками поділилися представники бізнесу: Оксана Снітко – керівниця відділу маркетингу «FJ Pomades» та Solidol Barbers, PR-менеджер Тарас Маселко та Мар’яна Кучменда – Інтернет-маркетолог !FEST Доставки.
Члени проєктної команди Лідія Болібрух, Таїсія Наконечна та Наталія Мащак висловлюють свою вдячність усім учасникам офіційного відкриття проєкту проєкту E-Marketing «Dissemination of EU practices through e-marketing, conscious consumption, circular economy, resource efficiency».