Круглий стіл «Вища освіта в Плані відновлення України: методологічний аспект» (18.08.2022, онлайн)
18 ÑеÑÐ¿Ð½Ñ 2022 Ñ. вÑдбÑвÑÑ ÐºÑÑглий ÑÑÑл «ÐиÑа оÑвÑÑа в Ð¿Ð»Ð°Ð½Ñ Ð²ÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни: меÑодологÑÑний аÑпекÑ», оÑганÑзований ÐнÑÑиÑÑÑом виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни ÑпÑлÑно з ÐаÑÑоналÑним ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑом в УкÑаÑÐ½Ñ Ñа ÐаÑÑоналÑними екÑпеÑÑами з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+.
РобговоÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿Ñоблем вÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа ÑозвиÑÐºÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи в ÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ñ ÑвÑоÑнÑегÑаÑÑÑ Ñа вÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни взÑли ÑÑаÑÑÑ 60 ÑÑаÑникÑв â пÑедÑÑавникÑв закладÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°ÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ ÑÑÑанов Ñа пÑоÑкÑÑв ÐÑазмÑÑ+, ÐомÑÑеÑÑ ÐеÑÑ Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ñ Ð Ð°Ð´Ð¸ УкÑаÑни з пиÑÐ°Ð½Ñ Ð¾ÑвÑÑи, наÑки Ñа ÑнноваÑÑй, ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни, ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва квалÑÑÑкаÑÑй, ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ Ð°ÐºÐ°Ð´ÐµÐ¼ÑÑ Ð¿ÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк УкÑаÑни, ÐаÑÑоналÑÐ½Ñ ÐµÐºÑпеÑÑи з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+ (Ðлена ÐÐÐÐÐÐСЬÐÐ, ÐРУ; ЮÑÑй Ð ÐШÐÐÐÐЧ, ÐÐÐ; ÐаÑина ÐРУÐÐ, ÐÐÐУ; ÐÑина ÐÐÐÐТÐРЬÐÐÐ, ÐÐÐЯÐÐ; Ðадим ÐÐÐ¥ÐРЧÐÐÐÐ, ÐУ «ÐдеÑÑка моÑÑÑка академÑÑ»), з Ð½Ð¸Ñ 13 ÑÑаÑникÑв â безпоÑеÑеднÑо в ÐнÑÑиÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни Ñа 47 â пÑиÑдналиÑÑ online на плаÑÑоÑÐ¼Ñ ZOOM.
ÐÑÐ´ÐµÐ¾Ð·Ð°Ð¿Ð¸Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ñа пÑезенÑаÑÑÑ Ñ Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð²ÑÐ´Ñ ÑпÑкеÑÑв бÑде ÑозмÑÑено на вебÑайÑÐ°Ñ Ñ ÑÑоÑÑÐ½ÐºÐ°Ñ Ñ Facebook ÐнÑÑиÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни Ñа ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑнÑ.
ÐÐÐÐÐÐÐÐÐС Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ (ÑаÑÑина 1.) за поÑиланнÑм (код доÑÑÑÐ¿Ñ NnZXq$75).
ÐÐÐÐÐÐÐÐÐС Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ (ÑаÑÑина 2.) за поÑиланнÑм (код доÑÑÑÐ¿Ñ NnZXq$75).
РвÑÑалÑним Ñловом до ÑÑаÑникÑв звеÑнÑлиÑÑ Ð´Ð¸ÑекÑÐ¾Ñ ÐнÑÑиÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни ÐÑина ÐÐ ÐЧ, Ñка вÑдзнаÑила важливÑÑÑÑ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð´Ð»Ñ ÑдоÑÐºÐ¾Ð½Ð°Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑ ÐÐ»Ð°Ð½Ñ Ð²ÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни Ñ ÑаÑÑÐ¸Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки, зокÑема викоÑиÑÑовÑÑÑи Ð½Ð¸Ð·ÐºÑ Ð½Ð°ÑÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð·Ð´Ð¾Ð±ÑÑкÑв доÑлÑдникÑв ÐнÑÑиÑÑÑÑ, пÑедÑÑÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð° ÑайÑÑ Ñа опÑблÑÐºÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð² жÑÑÐ½Ð°Ð»Ñ Â«Ð£Ð½ÑвеÑÑиÑеÑи Ñ Ð»ÑдеÑÑÑво», Ñа диÑекÑÐ¾Ñ ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ð¡Ð²ÑÑлана ШÐТÐÐÐÐÐ Ñка повÑдомила пÑо Ð½Ð¾Ð²Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð£ÐºÑаÑни ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+, ÑезÑлÑÑаÑи деÑÐºÐ¸Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑÑÑв 2022, а Ñакож пÑдкÑеÑлила важливÑÑÑÑ Ð¼ÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв Ð´Ð»Ñ ÑозвиÑÐºÑ ÑнÑÑаÑÑÑÑкÑÑÑи Ñа кадÑового поÑенÑÑÐ°Ð»Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи УкÑаÑни в ÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ñ ÑвÑоÑнÑегÑаÑÑÑ Ñа воÑнного ÑÑÐ°Ð½Ñ Ñ Ð¿ÑÑлÑвоÑнного вÑдновленнÑ, вона зазнаÑила, Ñо ÑÑÑ ÑпÑкеÑи кÑÑглого ÑÑÐ¾Ð»Ñ Ð¿ÑедÑÑавлÑÑÑÑ Ð¾ÑганÑзаÑÑÑ â ÑÑаÑники пÑоÑкÑÑв ÐÑазмÑÑ+, Ñо ÑвÑдÑиÑÑ Ð¿Ñо важливÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ¾ÑиÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑвÑопейÑÑкого доÑвÑÐ´Ñ Ñа ÑеÑÑÑÑÑв Ð´Ð»Ñ Ð²Ð¸Ð·Ð½Ð°ÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑлÑÑ Ñв Ð¿Ð¾Ð´Ð¾Ð»Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÑÑаÑÐ½Ð¸Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð¸ÐºÑв Ñ ÑÑÑ Ñ Ð´Ð¾ ÐвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¿ÐµÑÑпекÑиви.
ÐÑовÑдний наÑковий ÑпÑвÑобÑÑник вÑддÑÐ»Ñ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐнÑÑиÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни, ÐаÑлÑжений економÑÑÑ Ð£ÐºÑаÑни ЮÑÑй ÐÐТРÐÐÐРпÑедÑÑавив доповÑÐ´Ñ Â«ÐиÑа оÑвÑÑа в ÐÐ»Ð°Ð½Ñ Ð²ÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни: меÑодологÑÑний аÑпекÑ», Ñка викликала Ð¶Ð²Ð°Ð²Ñ Ð´Ð¸ÑкÑÑÑÑ ÑеÑед ÑÑаÑникÑв Ñодо окÑÐµÐ¼Ð¸Ñ ÐºÑиÑиÑÐ½Ð¸Ñ ÑвеÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ñ Ñ Ð¿ÑопозиÑÑй виÑÑÑпÑ.
ÐÑдповÑдно до пÑогÑами кÑÑглого ÑÑÐ¾Ð»Ñ Ð²Ð¸ÑÑÑпили:
- ÐеÑÑо СÐУХ, академÑк-ÑекÑеÑÐ°Ñ ÐÑддÑÐ»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни, дÑйÑний Ñлен (академÑк) ÐÐÐРУкÑаÑни, докÑÐ¾Ñ ÑÑлоÑоÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð½Ð°Ñк, пÑоÑеÑоÑ
ÐоповÑдÑ (оновлÑÑÑÑÑÑ)
- ÐеÑÑо ÐУÐÐÐÐÐ, Ðолова СпÑлки ÑекÑоÑÑв закладÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи УкÑаÑни, ÑекÑÐ¾Ñ ÐиÑвÑÑкого наÑÑоналÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ð±ÑдÑвниÑÑва Ñ Ð°ÑÑ ÑÑекÑÑÑи, докÑÐ¾Ñ ÐµÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¼ÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк, пÑоÑеÑоÑ, поÑеÑний академÑк ÐÐÐРУкÑаÑни
- ÐÐ¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð¸Ñ ÐÐÐÐÐÐÐ ÐÐÐÐ, ÑекÑÐ¾Ñ Ð¥Ð°ÑкÑвÑÑкого наÑÑоналÑного економÑÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¡ÐµÐ¼ÐµÐ½Ð° ÐÑзнеÑÑ, докÑÐ¾Ñ ÐµÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¼ÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк, пÑоÑеÑоÑ
- ÐÐ¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð¸Ñ ÐÐÐТУÐÐЦЬ, заÑÑÑпник голови ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва квалÑÑÑкаÑÑй, пеÑÑий заÑÑÑпник ÐÑнÑÑÑÑа оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни (2016-2018 ÑÑ.), ÐºÐ°Ð½Ð´Ð¸Ð´Ð°Ñ ÑÑзико-маÑемаÑиÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк, доÑенÑ
- Ð.Ð. ÐÐХРУШÐÐ, пÑоÑеÑÐ¾Ñ ÐапоÑÑзÑкого наÑÑоналÑного ÑÐµÑ Ð½ÑÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ, ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ Ð· ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+, докÑÐ¾Ñ ÑÑзико-маÑемаÑиÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк, пÑоÑеÑоÑ
- Ð.Ð. ÐÐÐÐÐÐ, ÑекÑÐ¾Ñ Ð¡ÑмÑÑкого наÑÑоналÑного агÑаÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ, докÑÐ¾Ñ ÑÑлÑÑÑкогоÑподаÑÑÑÐºÐ¸Ñ Ð½Ð°Ñк, пÑоÑеÑоÑ, дÑйÑний Ñлен (академÑк) ÐÐÐРУкÑаÑни
- Ð.Ð. ТÐÐÐÐÐÐÐ, головний наÑковий ÑпÑвÑобÑÑник вÑддÑÐ»Ñ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐнÑÑиÑÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни; екÑпеÑÑ ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑнÑ, докÑÐ¾Ñ Ð¿ÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³ÑÑниÑ
наÑк, Ñ.н.Ñ., доÑенÑ
Ð.Ð. ÐУÐÐÐÐÐ, пеÑÑий вÑÑе-пÑÐµÐ·Ð¸Ð´ÐµÐ½Ñ ÐÐÐРУкÑаÑни, дÑйÑний Ñлен (академÑк) ÐÐÐРУкÑаÑни, ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ Ð· ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+, докÑÐ¾Ñ Ð¿ÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк, пÑоÑеÑоÑ
С.Ð. ÐÐÐÐШÐÐÐÐÐÐ, Ñадник диÑекÑÑÑ ÐнÑÑиÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни, Ñлен-коÑеÑÐ¿Ð¾Ð½Ð´ÐµÐ½Ñ ÐÐÐРУкÑаÑни, ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ Ð· ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+, докÑÐ¾Ñ Ð¿ÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк, пÑоÑеÑоÑ.
Ðо диÑкÑÑÑÑ ÐºÑÑглого ÑÑÐ¾Ð»Ñ Ñакож акÑивно долÑÑилиÑÑ Ð¡Ð²ÑÑлана ÐÐ ÐТÐÐÐЧ, завÑдÑÐ²Ð°Ñ Ð²ÑддÑÐ»Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки ÐиÑекÑоÑаÑÑ Ð· пиÑÐ°Ð½Ñ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑÐ¾Ñ Ñа гÑманÑÑаÑÐ½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð»ÑÑики ÐÑÑÑÑ ÐÑезиденÑа УкÑаÑни, Ðадим ÐÐÐ¥ÐРЧÐÐÐÐ, пÑоÑекÑÐ¾Ñ Ð· наÑково-педагогÑÑÐ½Ð¾Ñ ÑобоÑи ÐаÑÑоналÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Â«ÐдеÑÑка моÑÑÑка академÑÑ», ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ Ð· ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+ Ñа ÑнÑÑ ÑÑаÑники Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ.