Матеріали круглого столу «Інструменти мотивації на особистісному, інституційному та національному рівнях в контексті розвитку внутрішньої системи забезпечення якості у вищій освіті» (24.05.2018, м. Київ)
Запрошуємо ознайомитись з матеріалами круглого столу «Інструменти мотивації на особистісному, інституційному та національному рівнях в контексті розвитку внутрішньої системи забезпечення якості у вищій освіті», що відбулась 24 травня 2018 р. у м. Києві
за підтримки Програми Еразмус+, SPHERE, Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (EACEA).
Захід організовано Національним Еразмус+ офісом в Україні (Проект ЄС) спільно з Національною командою експертів з реформування вищої освіти (HERE team), Представництвом Європейського Союзу в Україні, Міністерством освіти і науки України, Інститутом вищої освіти НАПН та Національною академією педагогічних наук України.
ÐнÑÑÑÑменÑи моÑиваÑÑÑ Ð½Ð° оÑобиÑÑÑÑномÑ, ÑнÑÑиÑÑÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ñа наÑÑоналÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑÑвнÑÑ
в конÑекÑÑÑ ÑозвиÑÐºÑ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑÐ¾Ñ ÑиÑÑеми забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ñ Ð²Ð¸ÑÑй оÑвÑÑÑ:
– знаÑи Ñа ÑозÑмÑÑи виклики Ñа пеÑÑпекÑиви забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи в УкÑаÑÐ½Ñ Ð²ÑдповÑдно до нового законодавÑÑва;
– знаÑи Ñа ÑозÑмÑÑи побÑÐ´Ð¾Ð²Ñ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ;
– залÑÑаÑи заÑÑкавлениÑ
оÑÑб (викладаÑÑв, ÑÑÑденÑÑв, адмÑнÑÑÑÑаÑивний пеÑÑонал, ÑобоÑодавÑÑв) до пÑоÑеÑÑв забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, викоÑиÑÑовÑÑÑи ÑÑÑаÑÐ½Ñ Ð¿ÑдÑ
оди, Ñа ÑпÑвпÑаÑÑваÑи на оÑÐ½Ð¾Ð²Ñ ÑозÑмÑÐ½Ð½Ñ Ñолей ÑÑзниÑ
ÑÑейкÑ
олдеÑÑв Ñ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ;
– запÑоваджÑваÑи ÑнÑÑÑÑменÑи моÑиваÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑв до оÑÑÐ¸Ð¼Ð°Ð½Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿ÐµÑенÑноÑÑей з меÑодÑв, пÑоÑедÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²ÑдповÑдно до ESG 2015 Ñа ÑÑаÑÑÑ Ð² пÑоÑеÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñа покÑаÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи.
ÐÐ»Ñ ÐºÐ¾Ð³Ð¾: викладаÑÑ, ÑÑÑденÑи, ÐаÑÑоналÑÐ½Ñ ÐµÐºÑпеÑÑи з ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+, пÑедÑÑавники ÐÑнÑÑÑеÑÑÑва оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни, наÑково-меÑодиÑÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑÑÑй пÑи ÐÐÐУ, ÐомÑÑеÑÑ ÐеÑÑ Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ñ Ð Ð°Ð´Ð¸ УкÑаÑни з пиÑÐ°Ð½Ñ Ð½Ð°Ñки Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва з забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, оÑганÑзаÑÑй ÑобоÑодавÑÑв, неÑÑÑÐ´Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð¾ÑганÑзаÑÑй, Ñо пÑаÑÑÑÑÑ Ñ ÑÑеÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи.
ÐÑогÑама Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ (англ.) ÐÑогÑама Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ (ÑкÑ.)
ÐÐ ÐÐÐÐТÐЦÐРСÐÐÐÐÐ ÐÐ ÐÐÐ¥ÐÐУ:
ÐÑÑÑпне Ñлово Ñодо можливоÑÑей Ñ Ð²ÑдповÑдалÑноÑÑÑ Ð·Ð° Ð²Ð¸ÐºÐ¾Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ ÑкÑÑÑÑ ÑезÑлÑÑаÑÑв пÑоекÑÑв пÑогÑами ÐÑазмÑÑ+, СвÑÑлана ШиÑÑкова, кооÑдинаÑÐ¾Ñ Ð¿ÑоекÑÑ “ÐаÑÑоналÑний ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑ Ð² УкÑаÑнє
ÐÑÑÑпне Ñлово Ñодо забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи в УкÑаÑнÑ: виклики Ñа пеÑÑпекÑиви вÑдповÑдно до нового законодавÑÑва, Ðлег ШÐÐ ÐÐ, ÐенеÑалÑний диÑекÑÐ¾Ñ ÐиÑекÑоÑаÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñа оÑвÑÑи доÑоÑÐ»Ð¸Ñ ,ÐÑнÑÑÑеÑÑÑво оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни, ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+
РозвиÑок внÑÑÑÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²ÑдповÑдно до ESG, вкл. СÑÑаÑÐ½Ñ Ð¿ÑÐ´Ñ Ð¾Ð´Ð¸ до залÑÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑÐµÐ¹ÐºÑ Ð¾Ð»Ð´ÐµÑÑв, деÑÐºÑ Ð¾ÑобливоÑÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ð´Ð»Ñ ÑегÑлÑÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÑоÑеÑÑй (напÑ., Ñ Ð¼ÐµÐ´Ð¸ÑинÑ, пÑавÑ, ÑнженеÑÑÑ, педагогиÑÑ), ТÑа ÐÐУÐÐÐÐÐ, TAM екÑпеÑÑ Ð· QA, ÐиÑекÑÐ¾Ñ Ð´ÐµÐ¿Ð°ÑÑаменÑÑ ÑнÑÑиÑÑÑÑйного ÑозвиÑÐºÑ ÑекÑеÑаÑÑаÑÑ ÐвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ Ð°ÑоÑÑаÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв, Ñлен ÐонкÑÑÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑÑÑÑ Ð· вÑдбоÑÑ ÑленÑв ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи
Ð Ð¾Ð»Ñ ÑÑÐµÐ¹ÐºÑ Ð¾Ð»Ð´ÐµÑÑв Ñ ÑиÑÑÐµÐ¼Ñ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи вÑдповÑдно до нового ÐÐ°ÐºÐ¾Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни «ÐÑо виÑÑ Ð¾ÑвÑÑÑ», ÐÐ¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð¸Ñ ÐУÐÐÐÐÐ, ÐеÑÑий вÑÑе-пÑÐµÐ·Ð¸Ð´ÐµÐ½Ñ ÐÐÐРУкÑаÑни, ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ ÐÑогÑами ÐÑазмÑÑ+
ÐÑоблеми моÑиваÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑв Ñа ÑÑÑденÑÑв Ñодо ÑÑаÑÑÑ Ð² ÑозвиÑÐºÑ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑого забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÐндÑÑй СТÐÐÐЦЬÐÐÐ, Ðолова ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð°Ð½Ð´Ð¸ екÑпеÑÑÑв ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+, кооÑдинаÑÐ¾Ñ ÐÐТС, доÑенÑ, ÐиÑвÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¢Ð°ÑаÑа ШевÑенка
ÐнÑÑÑÑменÑи моÑиваÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°ÑÑв до набÑÑÑÑ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿ÐµÑенÑноÑÑей з меÑодÑв Ñ Ð¿ÑоÑедÑÑ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²ÑдповÑдно до ESG, до акÑÐ¸Ð²Ð½Ð¾Ñ ÑÑаÑÑÑ Ð² пÑоÑеÑÐ°Ñ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ Ñа покÑаÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ТÑа ÐÐУÐÐÐÐÐ, TAM екÑпеÑÑ Ð· QA, ÐиÑекÑÐ¾Ñ Ð´ÐµÐ¿Ð°ÑÑаменÑÑ ÑнÑÑиÑÑÑÑйного ÑозвиÑÐºÑ ÑекÑеÑаÑÑаÑÑ ÐвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ Ð°ÑоÑÑаÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв, Ñлен ÐонкÑÑÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑÑÑÑ Ð· вÑдбоÑÑ ÑленÑв ÐаÑÑоналÑного агенÑÑÑва Ñз забезпеÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи
ÐикладаÑÑ Ñа ÑÑÑденÑи â клÑÑÐ¾Ð²Ñ Ð°ÐºÑоÑи Ñ Ð²Ð½ÑÑÑÑÑнÑÐ¾Ð¼Ñ Ð·Ð°Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑкоÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÐÐ¾Ð»Ð¾Ð´Ð¸Ð¼Ð¸Ñ ÐÐХРУШÐÐ, пÑоÑеÑÐ¾Ñ ÐºÐ°ÑедÑи ÑиÑÑемного аналÑзÑ, ÐапоÑÑзÑкий наÑÑоналÑний ÑÐµÑ Ð½ÑÑний ÑнÑвеÑÑиÑеÑ, ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+
ЩиÑо дÑкÑÑмо вÑÑм, Ñ Ñо пÑиÑднавÑÑ Ð´Ð¾ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ!
ÐажаÑмо ÑÑпÑÑ Ñв Ñа пÑоÑеÑÑйного наÑÑ Ð½ÐµÐ½Ð½Ñ!