Міжнародна онлайн-конференція та бар-кемп “The Future of Higher Education Management in the EHEA: Trends and Challenges” (04.07.2024 р., онлайн)
4 Ð»Ð¸Ð¿Ð½Ñ 2024 Ñ. команда ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ð²Ð·Ñла ÑÑаÑÑÑ Ñ Ð¼ÑжнаÑоднÑй онлайн-конÑеÑенÑÑÑ Ñа баÑ-ÐºÐµÐ¼Ð¿Ñ âThe Future of Higher Education Management in the EHEA: Trends and Challengesâ, Ñо вÑдбÑлаÑÑ Ð² онлайн ÑоÑмаÑÑ.
Ðонад 40 ÑÑаÑникÑв долÑÑилоÑÑ Ð´Ð¾ мÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¾Ñ Ð¾Ð½Ð»Ð°Ð¹Ð½-конÑеÑенÑÑÑ Ñа баÑ-кемпÑ.
ÐÐ°Ñ Ñд вÑдбÑвÑÑ Ð² ÑÐ°Ð¼ÐºÐ°Ñ Ð´Ð²Ð¾Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв «THEA Ukraine X (Multiplication Trainings for Higher Education Administrators in Ukraine)», оÑганÑзованого УнÑвеÑÑиÑеÑом пÑÐ¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð½Ð°Ñк ÐÑнÑÑеÑа (Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ Ð· СÑмÑÑким деÑжавним ÑнÑвеÑÑиÑеÑом) Ñа «Management of Internationalisation and German-Ukrainian Academic Cooperation», оÑганÑзованого УнÑвеÑÑиÑеÑом ÐейбнÑÑа в ÐанновеÑÑ (Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ Ð· ÐиÑвÑÑким наÑÑоналÑним ÑнÑвеÑÑиÑеÑом ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð¢Ð°ÑаÑа ШевÑенка). Ðбидва пÑоÑкÑи ÑпÑÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ð½Ñ Ð½Ð° ÑозÑиÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²Ð¾ÑÑей ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶ÐµÑÑв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, ÑÐ¾Ð¼Ñ Ð¾Ñоблива Ñвага бÑла пÑидÑлена ÑкÑаÑнÑÑкÑй пеÑÑпекÑивÑ.
ÐаÑ-кемп поÑлÑгÑвав плаÑÑоÑÐ¼Ð¾Ñ Ð´Ð»Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ, де оÑвÑÑÑни, адмÑнÑÑÑÑаÑоÑи Ñа наÑÐºÐ¾Ð²Ñ Ð¼ÐµÐ½ÐµÐ´Ð¶ÐµÑи змогли зÑбÑаÑиÑÑ Ñазом, Ñоб обговоÑиÑи, подиÑкÑÑÑваÑи Ñа ÑозÑобиÑи дÑÑÐ²Ñ ÑÑÑаÑегÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð½Ð°Ð²ÑгаÑÑÑ Ð² майбÑÑнÑÐ¾Ð¼Ñ ÑпÑавлÑÐ½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑоÑ.
ÐÑд ÑÐ°Ñ Bar Camp-ÑеÑÑй ÑÑаÑники обговоÑили ÑÐ°ÐºÑ Ð¿Ñоблеми:
- ÑÑÑаÑегÑÑÐ½Ñ Ñамки ÑпÑлÑного майбÑÑнÑого в ÐвÑопейÑÑÐºÐ¾Ð¼Ñ Ð¿ÑоÑÑоÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи;
- академÑÑна Ñвобода Ñа ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑÑкий менеджменÑ;
- Collaborative Online International Learning (COIL);
- виÑÑÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿Ñоблем виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи, гÑомадÑнÑÑва Ñа мÑгÑаÑÑÑ ÑеÑез миÑÑеÑÑво Ñ Ð½Ð°ÑкÑ;
- виклики Ð´Ð»Ñ ÑкÑаÑнÑÑÐºÐ¸Ñ Ð·Ð´Ð¾Ð±ÑваÑÑв, ÑÐºÑ Ð²Ð¸Ð¼ÑÑÐµÐ½Ñ Ð¿Ð¾ÐºÐ¸Ð½ÑÑи кÑаÑÐ½Ñ ÑеÑез вÑÐ¹Ð½Ñ Ñа завеÑÑÑваÑи навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð¸ÑÑанÑÑйно Ñа ÑнÑÑ.
СвÑÑлана ШÐТÐÐÐÐÐ, кооÑдинаÑоÑка ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ð¿ÑиÑдналаÑÑ Ð´Ð¾ онлайн-конÑеÑенÑÑÑ Ñа наголоÑила пÑо оÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ñ Ð¿ÑÑоÑиÑеÑи пÑд ÑÐ°Ñ Ð²Ð¿ÑÐ¾Ð²Ð°Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑ Ð· ÑокÑÑом на Ð¿Ð¾Ð´Ð¾Ð»Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð¸ÐºÑв Ñа наÑлÑдкÑв вÑйни, ÑÑÑаÑнÑÑÑÑ Ñа ÑнноваÑÑйнÑÑÑÑ ÐºÐ¾Ð½ÑенÑÑ, меÑодологÑй, ÑеÑÑÑÑÑв Ñа ÑезÑлÑÑаÑÑв, а Ñакож ÑнклÑзивнÑÑÑÑ Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ¾ÑиÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑиÑÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ñа Ð·ÐµÐ»ÐµÐ½Ð¸Ñ ÑÐµÑ Ð½Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ñй, звеÑнÑла ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð½Ð° важливÑÑÑÑ Ð¿Ð¾ÑиÑÐµÐ½Ð½Ñ ÑнÑоÑмаÑÑÑ Ð¿Ñо ÑезÑлÑÑаÑи пÑоÑкÑÑ Ñа взаÑмодÑÑ Ñ ÑинеÑгÑÑ Ð· ÑнÑими пÑоÑкÑами Ñа пÑогÑамами.
ÐÑдгоÑовлено з викоÑиÑÑаннÑм маÑеÑÑалÑв УкÑаÑнÑÑÐºÐ¾Ñ ÑнженеÑно-педагогÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð°ÐºÐ°Ð´ÐµÐ¼ÑÑ.