Міжнародна онлайн-конференція та бар-кемп “The Future of Higher Education Management in the EHEA: Trends and Challenges” (04.07.2024 р., онлайн)

4 липня 2024 р. команда Національного Еразмус+ офісу в Україні взяла участь у міжнародній онлайн-конференції та бар-кемпі “The Future of Higher Education Management in the EHEA: Trends and Challenges”, що відбулася в онлайн форматі.

Понад 40 учасників долучилось до міжнародної онлайн-конференції та бар-кемпу.

Захід відбувся в рамках двох проєктів «THEA Ukraine X (Multiplication Trainings for Higher Education Administrators in Ukraine)», організованого Університетом прикладних наук Мюнстера (у співпраці з Сумським державним університетом) та «Management of Internationalisation and German-Ukrainian Academic Cooperation», організованого Університетом Лейбніца в Ганновері (у співпраці з Київським національним університетом імені Тараса Шевченка). Обидва проєкти спрямовані на розширення можливостей українських менеджерів вищої освіти, тому особлива увага була приділена українській перспективі.

Бар-кемп послугував платформою для співпраці, де освітяни, адміністратори та наукові менеджери змогли зібратися разом, щоб обговорити, подискутувати та розробити дієві стратегії для навігації в майбутньому управління вищою освітою.

Під час Bar Camp-сесій учасники обговорили такі проблеми:

  • стратегічні рамки спільного майбутнього в Європейському просторі вищої освіти;
  • академічна свобода та університетський менеджмент;
  • Collaborative Online International Learning (COIL);
  • вирішення проблем вищої освіти, громадянства та міграції через мистецтво і науку;
  • виклики для українських здобувачів, які вимушені покинути країну через війну та завершувати навчання дистанційно та інші.

Світлана ШИТІКОВА, координаторка Національного Еразмус+ офісу в Україні приєдналася до онлайн-конференції та наголосила про основні пріоритети під час впровадження проєкту з фокусом на подолання викликів та наслідків війни, сучасність та інноваційність контенту, методологій, ресурсів та результатів, а також інклюзивність і використання цифрових та зелених технологій, звернула увагу на важливість поширення інформації про результати проєкту та взаємодію і синергію з іншими проєктами та програмами.

Підготовлено з використанням матеріалів Української інженерно-педагогічної академії.

Попередня Презентація індивідуальних можливостей в межах Молодіжного освітнього фестивалю База Української ...