В рамках проекту «Підтримка інтернаціоналізації українських вузів», фінансованого Федеральним міністерством освіти та досліджень Німеччини, 11 листопада 2017 року у Києві відбулася конференція DAAD на тему: “Модуль – навчальна програма – диплом: що відбувається у спільних програмах?”. Під час конференції було презентовано можливості співпраці між університетами Німеччини і України в рамках програми Еразмус+ координатором проекту ЄС […]
Нагадуємо проектним командам, про необхідність обов’язково зареєструвати проект в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, але незалежно від того зареєстровано вже проект Темпус чи ні, потрібно подавати звіт. Відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги (постанова КМУ від від 15.02.2002 №153) та з метою забезпечення поточного моніторингу реципієнти проектів міжнародної технічної допомоги […]
З 6 по 10 листопада 2017 р. у м. Києві відбувся Міжнародний Інформаційний тиждень Програми ЄС Еразмус+, що об’єднав представників закладів вищої освіти з різних регіонів України. Організаторами заходів у рамках Інформаційного тижня Програми Еразмус+ виступили Національний Еразмус+ офіс в Україні спільно з Представництвом Європейського Союзу в Україні, Виконавчим агентством з питань освіти, аудіовізуальних засобів […]
7 грудня 2017 р. в Українському національному інформаційному агентстві “Укрінформ” відбувся Інформаційний день Програми Еразмус+ «Підтримка ЄС для української молоді», організований Виконавчим агентством з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА), Представництвом Європейського Союзу в Україні, Міністерством молоді та спорту України, Національним Еразмус+ офісом в Україні та Центром Європейських ініціатив. Понад 60 представників закладів вищої […]
За результатами щорічної VІ Міжнародної конференції «Болонський процес: урядування в системі вищої освіти в контексті забезпечення якості» – ТАМ захід, що відбулася 7 листопада 2017 р. у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, Національний Еразмус+ офіс в Україні підготував рекомендації. Деталі про конференцію «Болонський процес: урядування в системі вищої освіти в контексті забезпечення якості» за посиланням: http://erasmusplus.org.ua/erasmus/ka3-pidtrymka-reform/natsionalna-komanda-ekspertiv-here/materiali-here/1613-vi-mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferentsiia-bolonskyi-protses-vriaduvannia-u-systemi-vyshchoi-osvity-v-konteksti-zabezpechennia-iakosti-71117-m-kyiv.html
A guide to EU funding 2017 edition Publication metadata. In response to the evolution of the world economy and its impact on Europe, the European Commission proposed a set of programmes to boost jobs, growth and investment across the European Union. The programmes are part of the multiannual financial framework 2014-2020. This publication guides you […]
The Jean Monnet biennial Conference (BiCo) is organised in November 2017 back to back with a kick-off meeting of new beneficiaries of Jean Monnet Activities (co-organised by EACEA). The 2017 year’s edition of the JM conference is devoted to the current major political turning point in EU history and its consequences for the future of […]
Шановні проекті команди Еразмус+ – Розвиток потенціалу вищої освіти! Звертаємо увагу на те, що відповідно до правил керівництва щодо використання коштів гранту ЕАСЕА, все обладнання повинно бути придбане на початку діяльності проекту (у перший рік виконання). Ще раз нагадуємо, що у разі, якщо обладнання не буде придбане у встановлені строки, ЕАСЕА має право не визнати […]
The Structure of the European Education Systems 2017/18: Schematic Diagrams provides information on the structure of mainstream education in European countries from pre-primary to tertiary level for the 2017/18 school and academic year. It includes national schematic diagrams, an explanatory guide and a map showing the main organisational models of compulsory education. The information is […]
The higher education sector has experienced profound changes in recent years. As student numbers have continued to increase, new steering and funding mechanisms have been established, quality assurance systems have been further developed and societal demands have expanded. Yet there has been too little focus on the impact and implications of these developments for academic […]