Участь у дискусії «Українські вузи. Чи є сенс їх реформувати?» (19.10.2021)

19 жовтня 2021 р. відбулася дискусія «Українські вузи. Чи є сенс їх реформувати?» за участю представника Національного Еразмус+ офісу в Україні, де було обговорено питань реформування вищої освіти в сучасних умовах.

Захід організовано Телеграм-каналом «ПРОпозиціонери Клуб» (590 підписників) за участю експертів, які представляють різні організації стейкхолдерів – університет, державна установа, орган місцевого самоврядування, наукова установа та офіс міжнародної програми.

Можливість скорочення кількості вітчизняних закладів вищої освіти розглядалася як ключовий виклик щодо посилення конкурентоздатності системи вищої освіти України за рахунок концентрації наявних людських, матеріальних і фінансових ресурсів у меншій кількості закладів, які є кращими серед вітчизняних, що підтверджується міжнародними університетськими рейтингами.

Таке скорочення породжує низку питань, зокрема:
 Хто буде визначати «кращих»?
 Які слід використовувати критерії?

Відповіді намагалися знайти експерти – учасники Телеграм-етеру:

  • Жанна ТАЛАНОВА, Національний Еразмус+ офіс в Україні, охарактеризувала ситуацію у вищій освіті як системну проблему усіх рівні освіти в Україні та визначила виклики і перспективи реформування національної системи вищої освіти в умовах євроінтеграції.
  • Оксана БІЛОУС, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, звернула увагу на якість як провідний критерій конкурентоздатності закладу вищої освіти.
  • Анна ХАРЛАМОВА, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, зупинилася на економічних аспектах реформування вищої освіти.
  • Олександр БАЗЕЛЮК, Інститут вищої освіти НАПН України, відзначив важливість цифровізації вищої освіти в сучасних умовах.
  • Антон АНДРІЄНКО, депутат Дніпровської міської ради, підкреслив важливість ефективного управління освітою задля її успішного реформування.

310 слухачів приєдналися до Телеграм-каналу в прямому ефірі.

Попередня Участь у Інформаційному дні Програми Еразмус+ в Київському національному університеті ...