Весняна школа «Зелена угода ЄС: поточні виклики та майбутні перспективи на шляху до кліматичної нейтральності» (16-17.04.2024 р., онлайн)
16-17 квÑÑÐ½Ñ 2024 Ñ. вÑдбÑлаÑÑ Ð²ÐµÑнÑна Ñкола «Ðелена Ñгода ÐС: поÑоÑÐ½Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð¸ÐºÐ¸ Ñа майбÑÑÐ½Ñ Ð¿ÐµÑÑпекÑиви на ÑлÑÑ Ñ Ð´Ð¾ клÑмаÑиÑÐ½Ð¾Ñ Ð½ÐµÐ¹ÑÑалÑноÑÑÑ» в онлайн ÑоÑмаÑÑ. ÐÐ°Ñ Ñд бÑв оÑганÑзований УкÑаÑнÑÑким деÑжавним ÑнÑвеÑÑиÑеÑом ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐÐ¸Ñ Ð°Ð¹Ð»Ð° ÐÑагоманова ÑпÑлÑно з СÑмÑÑким наÑÑоналÑним агÑаÑним ÑнÑвеÑÑиÑеÑом за ÑÑаÑÑÑ ÐÑоÑÑаÑÑÑ Ð´Ð¾ÑлÑдникÑв ÑвÑопейÑÑÐºÐ¸Ñ ÑÑнноÑÑей в оÑвÑÑÑ, СÑмÑÑÐºÐ¾Ñ ÑеÑиÑоÑÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ð³Ñомади, СÑмÑÑÐºÐ¾Ñ Ð±ÑзнеÑ-Ñколи Ñа за пÑдÑÑимки ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ ÐÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ (пÑоÑÐºÑ ÐС) в ÑÐ°Ð¼ÐºÐ°Ñ ÑмплеменÑаÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑ ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+ ЦенÑÑ Ð´Ð¾ÑконалоÑÑÑ Ðан Ðоне «ÐвÑопейÑÑÐºÑ Ð¡ÑÑдÑÑ ÑоÑÑалÑÐ½Ð¸Ñ ÑнноваÑÑй в оÑвÑÑÑ» â Jean Monnet Centre of Excellence ESSIE â 101085552 â ERASMUS-JMO-2022-COE.
ÐеÑÐ¾Ñ Ð´Ð°Ð½Ð¾Ð³Ð¾ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ñ ÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð³Ð»Ð¸Ð±Ð¾ÐºÐ¾Ñ Ð±Ð°Ð·Ð¸ Ð·Ð½Ð°Ð½Ñ Ð¿Ñо полÑÑÐ¸ÐºÑ ÐС Ñодо запобÑÐ³Ð°Ð½Ð½Ñ Ð·Ð¼Ñнам клÑмаÑÑ, адапÑаÑÑÑ Ñа помâÑкÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð°ÑлÑдкÑв (Ñка може бÑÑи викоÑиÑÑана в повÑÑÐºÐ´ÐµÐ½Ð½Ð¾Ð¼Ñ Ð¶Ð¸ÑÑÑ Ñа на ÑÑÐ·Ð½Ð¸Ñ ÐµÑÐ°Ð¿Ð°Ñ Ð¿ÑоÑеÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ Ð´ÑÑлÑноÑÑÑ Ñа пÑийнÑÑÑÑ ÑÑÑенÑ), ÑвÑопейÑÑкого ÑÑÐ²Ð½Ñ ÐµÐºÐ¾Ð»Ð¾Ð³ÑÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑнноÑÑей, компеÑенÑноÑÑÑ Ñа поведÑнки.
Ðо Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð´Ð¾Ð»ÑÑилоÑÑ Ð¿Ð¾Ð½Ð°Ð´ 90 ÑÑаÑникÑв з ÑÑÐ·Ð½Ð¸Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñа мÑÑÑ Ð£ÐºÑаÑни: викладаÑÑ Ñа наÑковÑÑ, пÑедÑÑавники гÑомадÑÑÐºÐ¸Ñ Ð¾ÑганÑзаÑÑй, здобÑваÑÑ Ð¾ÑвÑÑи Ñа ÑнÑÑ Ð·Ð°ÑÑÐºÐ°Ð²Ð»ÐµÐ½Ñ Ð¾Ñоби.
ÐÑедÑÑавник ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ (пÑоÑÐºÑ ÐС) ÐеÑÑо ÐÐ ÐÐÐÐРпÑи вÑдкÑиÑÑÑ Ð¨ÐºÐ¾Ð»Ð¸ зазнаÑив оÑобливоÑÑÑ Ñа важливÑÑÑÑ ÑеалÑзаÑÑÑ ÑемаÑики Ñколи в Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв Ðан Ðоне в ÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ñ Ð¿Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ð¼Ð°ÑÑÑÐ°Ð±Ð½Ð¾Ñ Ð°Ð³ÑеÑÑÑ Ñа вÑйни ÑоÑÑÑ Ð¿ÑоÑи УкÑаÑни, пÑо важливÑÑÑÑ Ð¿Ð¾ÑиÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð·Ð½Ð°Ð½Ñ Ñа ÑÑнноÑÑей ÐвÑопейÑÑкого зеленого кÑÑÑÑ, напÑаÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑекÑÑÑ Ð¿Ð¾Ð²Ð¾Ñнного вÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни, пÑо ÑоÑÑалÑний вплив Ñа ÑÑннÑÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑв Ðан Ðоне в оÑвÑÑнÑÐ¾Ð¼Ñ ÑеÑедовиÑÑ, пÑо ÑинеÑгÑÑ Ð· ÑнÑими ÑÑ Ð¾Ð¶Ð¸Ð¼Ð¸ за ÑемаÑÐ¸ÐºÐ¾Ñ Ð¿ÑоÑкÑами Ñа ÑÐ¾Ð»Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв Ðан Ðоне в мÑжнаÑоднÑй ÑпÑвпÑаÑÑ Ð½Ð° ÑлÑÑ Ñ ÑвÑопейÑÑкÑй ÑнÑегÑаÑÑÑ Ð£ÐºÑаÑни.
ÐÑд ÑÐ°Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð· пÑезенÑаÑÑÑми виÑÑÑпили ÐаÑÑÑ ÐÐСТÐÐ ÐÐÐ â докÑоÑ, пÑоÑеÑоÑ, кеÑÑвник ÑенÑÑÑ ÐвÑопейÑÑÐºÐ¸Ñ ÑÑÑдÑй ÑоÑÑалÑÐ½Ð¸Ñ ÑнноваÑÑй в оÑвÑÑÑ, УÐУ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐÐ¸Ñ Ð°Ð¹Ð»Ð° ÐÑагоманова (ÐиÑв, УкÑаÑна), Ðлена ÐÐÐЬÐÐÐ â докÑоÑ, ÑÑаÑÑий доÑлÑдник лабоÑаÑоÑÑÑ ÐºÐ»ÑмаÑиÑÐ½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð»ÑÑики, ETH ЦÑÑÐ¸Ñ (ЦÑÑÐ¸Ñ , ШвейÑаÑÑÑ), доÑенÑ, СÑмÑÑкий наÑÑоналÑний агÑаÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ (СÑми, УкÑаÑна), ÐоÑеÑний пÑоÑеÑÐ¾Ñ ÐоÑолÑвÑÑкого агÑаÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ (СайÑенÑеÑÑеÑ, ÐнглÑÑ), ÐаÑина ÐÐÐÐÐÐ â докÑоÑ, пÑоÑеÑоÑ, пÑоÑеÑÐ¾Ñ ÐºÐ°ÑедÑи виÑобниÑого Ñа ÑнвеÑÑиÑÑйного менеджменÑÑ, ÐУÐÑÐ (ÐиÑв, УкÑаÑна), СвÑÑлана ÐУÐÐШ â докÑоÑ, доÑÐµÐ½Ñ ÐºÐ°ÑедÑи пÑблÑÑного ÑпÑавлÑÐ½Ð½Ñ Ñа адмÑнÑÑÑÑÑваннÑ, СÑмÑÑкий наÑÑоналÑний агÑаÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ (СÑми, УкÑаÑна) Ñа ÑнÑÑ. СпÑкеÑи зоÑеÑедили ÑÐ²Ð°Ð³Ñ Ð½Ð° ÑÐ°ÐºÐ¸Ñ Ð°ÐºÑÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ð¸ÑаннÑÑ Ñк: зелене вÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ Ð£ÐºÑаÑни Ñ ÑокÑÑÑ ÐвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ ÐÐµÐ»ÐµÐ½Ð¾Ñ Ñгоди, ÑÐ¾Ð»Ñ ÑоÑÑалÑÐ½Ð¾Ñ ÑнноваÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñ ÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿ÐµÑенÑÑй до ÑÑалого ÑозвиÑÐºÑ Ñа ÑозвиÑÐºÑ Ð³Ñомад, оÑобливоÑÑÑ Ð¿Ð»Ð°Ð½ÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÐµÐ½ÐµÑгеÑиÑного Ñа клÑмаÑиÑного ÑозвиÑÐºÑ ÑеÑиÑоÑÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ð³Ñомади ÑоÑо.
ÐÑд ÑÐ°Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ ÑÑаÑники ознайомилиÑÑ Ð· ÑвÑопейÑÑким доÑвÑдом пÑдÑÑимки екологÑÑÐ½Ð¾Ñ Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÐºÐ¸ в конÑекÑÑÑ Ð·Ð¼Ñни клÑмаÑÑ Ñа можливоÑÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ¾ÑиÑÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ð¹Ð¾Ð³Ð¾ елеменÑÑв в УкÑаÑÐ½Ñ Ñа ÑиÑÑÐµÐ¼Ð¾Ñ ÑвÑопейÑÑÐºÐ¾Ñ ÐºÐ»ÑмаÑиÑÐ½Ð¾Ñ Ð¿Ð¾Ð»ÑÑики Ñа оÑвÑÑи.
ÐеÑÐ°Ð»Ñ Ð¿Ñо Ð·Ð°Ñ Ñд за поÑиланнÑм
ÐÑдгоÑовлено з викоÑиÑÑаннÑм маÑеÑÑалÑв СÑмÑÑкого наÑÑоналÑного агÑаÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ñа вÑдкÑиÑÐ¸Ñ Ð´Ð¶ÐµÑел.
ÐодаÑково:     Â
ÐнÑоÑмаÑÑÑ Ð¿Ñо пÑоÑÐºÑ Ð·Ð° поÑиланнÑм.