Запрошуємо долучитись до Всеукраїнського опитування “Ціннісні орієнтири українського студентства”


Українська Асоціація Викладачів та Дослідників Європейської Інтеграції в рамках проєкту Еразмус+ напряму ім. Жана Моне (620395-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-SUPPA) “ЄС-Східне партнерство: майбутні шляхи активізації спільних ініціатив академічних та громадянських спільнот в Україні» започатковують дослідження щодо ціннісних трансформацій у середовищі українського студентства та проводить всеукраїнське опитування “Ціннісні орієнтири українського студентства”. Дослідження та опитування організовано спільно з Національним Еразмус+ офісом в Україні (проєкт ЄС).

Опитування має на меті з’ясувати актуальний ціннісний клімат та виявити динаміку ціннісних трансформацій у середовищі українського студентства. Головним результатом дослідження буде розробка ефективної стратегії комунікації проєвропейських ціннісних орієнтацій українського студентства.

Хто може долучитися до дослідження?

  • Студенти бакалаврату та магістратури денних відділень українських ЗВО усіх форм підпорядкування, усіх років навчання та профілів підготовки, що мають українське громадянство
  • Науково-педагогічні та адміністративні працівники українських ЗВО усіх форм підпорядкування

Як взяти участі у дослідженні?

Студентам:

Науково-педагогічним та адміністративним працівникам:

  • подайте заявку на проведення у вашому ЗВО фокус-групи за темою дослідження (бесіда у вільній формі тривалістю до 1 години із гендерно збалансованою групою 8-10 студентів різного віку та профілю підготовки)  

Організатори фокус-груп отримають сертифікати учасників міжнародного дослідницького проєкту.

Контактні особи: Олена Тупахіна, керівниця проєкту, доцент Запорізького національного університету, членкиня команди APREI – tupakhina@znu.edu.ua, tupakhina@gmail.com; Ірина Сікорська, Голова правління, Українська Асоціація Викладачів та Дослідників Європейської Інтеграції – irinasikorskaya0207@gmail.com.

Попередня ІІІ Міжнародний Воркшоп «Мультидисциплінарні виклики у сфері Європейської інтеграції: досвід ...