Проект Темпус IV: Європейський Союз: розвиток політики LLL (lifelong Learning)

2-4.02.2015 в Датському Технічному Університеті м. Лигбю (Данія) відбулася зустріч учасників консорціуму проекту ЄС Темпус IV «Мережа для розвитку безперервного навчання у Вірменії, Грузії та України (LeAGUe)» 543839-TEMPUS-1-2013-1-SE-TEMPUS-SMHES за активною участю:
Інни Совсун – Першого заступника міністра освіти і науки України,
Ганни Новосад – начальника управління міжнародного співробітництва та європейської інтеграції, координатора проекту від Міністерства освіти і науки України;
Анаіт Алексанян – заступника директора Національного інституту освіти Міністерства освіти і науки Вірменії;
Натія Габіташвілі – начальника підрозділу Європейської інтеграції, міжнародних відношень і програм Міністерства освіти і науки Грузії.
Проект фінансується Європейським Союзом за активної участю Міністерств освіти і науки України, Вірменії та Грузії.
В рамках проекту буде розроблено план реалізації в рамках навчання впродовж життя LLL (lifelong Learning ) в країнах – партнерах проекту.
На зустрічі були присутні понад 50 учасників з Вірменії, Грузії, України, Болгарії, Данії, Португалії та Швеції.
Були представники з: Національного аграрного університету Вірменії, Гаварського Національного університету (Вірменія), Російсько-Вірменського (Слов’янського) Університету, Вандзорського Державного педагогічного інституту ім. О. Туманйана (Вірменія), Вірменської ліги безперервного навчання, Державного Університету Іллі (Грузія), Телавського Державного Університету ім. Гогебашвілі (Грузія), Університету Грузії, Асоціації навчання дорослих Грузії, Харківського Національного Університету радіоелектроніки (Україна), Національного Технічного Університету України “КПІ”, Одеського Національного Політехнічного університету (Україна), Київського Національного Університет ім. Т. Шевченка (Україна), Датського технічного університету (Данія), Університету Коїмбри (Португалія), Ангел Канчев Русе Університету (Болгарія).
На зустрічі були представлені результати, щодо:

– Керівних принципів оцінки післядипломної освіти (LLL);
– Робочої моделі моніторингу LLL;
– Нормативної бази з LLL;
– Мережі експертів з LLL, набору основних компетенцій для створення, управління, впровадженні та поліпшенні LLL курсів у вищих Вірменії, Грузії та України;
– Бізнес модель співробітництва університетів з компаніями в галузі LLL.
Обговарювалось впровадження стратегій і політики LLL в університетах- партнерах, а саме:
– Створення / удосконалення роботи LLL центрів;
– Навчання співробітників створенних LLL центрів, семінари для поширення знань про можливості та поточні заходи;
– Розвитку мережі “LLL Expert Network”;
– Аналізу, вибору та впровадження технологій для e-learning в університетах-партнерах;
– Аналізу, вибору та впровадження LLL методів навчання.

Всі учасники брали активну участь у семінарах з питань стратегії розвитку, звичайно LLL, а також у майстернях, що стосуються розвитку LLL-центр, на якому були представлені співробітниками Технічного університету Данії.
Результати цього проекту є дуже важливими для України, оскільки набори рекомендацій для фактичної реалізації LLL будуть представлені ВНЗам України. Це дозволить розширити соціальну інтеграцію, активну громадянську позицію, особистісний розвиток, конкурентоспроможність та працевлаштування українських громадян, завдяки якісній програмі LLL.

Контакти:
Генеральний менеджер проекту: Ульф Розен, координатор, Ліннеус Університет, e-mail: [email protected], телефон +4670-375 64

Координатор проекту в Україні: Ілона Ревенчук к.т.н, доцент каф. Програмної інженерії Харківського національного університету радіоелектроніки, e-mail: [email protected] , телефон +380577021805.
http://tempusleague.eu/

Основні відомості
Теmpus є програмою Європейського Союзу, яка підтримує модернізацію вищої освіти в країнах-партнерах Східної Європи, Центральної Азії, Західних Балкан та Середземномор’я головним чином у рамках проектів співпраці університетів.
http://eacea.ec.europa.eu/tempus/programme/about_tempus_en.php

Попередня Вебінари в рамках проекту Темпус IV