Завершуєте виконання проекту та готуєтесь до заключного фінансового звіту за проектом Темпус IV? Тоді ці матеріали будуть корисні для вас.

IMG 20161116 134403

В рамках Національного тижня програми Еразмус+ в Україні, Національний Еразмус+ офіс в Україні, Міністерство освіти і науки України, Виконавче агентство з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА) у співпраці з Представництвом ЄС в Україні та організаційної підтримки Національного університету Києво-Могилянської академії, провели Cемінар-HelpDesk для українських команд-виконавців проектів Темпус IV 16 листопада 2016 р.

Під час семінару виконавці проектів отримали інформацію з перших вуст – від Джулії МОРО та Ани РАМОН, проектних менеджерів ЕАСЕА-Брюссель, щодо підготовки фінансової звітності для подання до ЕАСЕА документації з відповідними підтверджуючими та супровідними документами. Учасники мали можливість обмінятись досвідом, отримати відповіді на запитання щодо особливостей роботи з документами, проведення аудиту тощо. У заході взяли участь близько 50 учасників з вищих навчальних закладів партнерів з усієї України (Вінниця, Житомир, Івано-Франківськ, Київ, Краматорськ, Кривий Ріг, Луцьк, Львів, Миколаїв, Одеса, Переяслав-Хмельницький, Покровськ, Полтава, Суми, Тернопіль, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці): контактні особи від ВНЗ України, представники міжнародних відділів та інші залучені до виконання проектів, а також університету координатора проекту з Швеції.

Матеріали презентації Ани Рамон і Джулії Моро, ЕАСЕА корисні для всіх виконавців проектів Темпус, які готуються до звітування {phocadownload view=file|id=228|target=s}

Корисні матеріали для виконавців проектів, шаблони, переклад матеріалів, інформація щодо особливостей національного законодавства та інші матеріали розміщено за посиланням: http://erasmusplus.org.ua/tempus-iv/instruktsii.html

Нагадуємо, що всі українські партнери повинні зберігати у своєму закладі (бухгалтерії, або міжнародному відділі) оригінали та/чи завірені копії увсіх звітних документів (Staff Convension Forms, Time Sheets, Individual Travel Forms, трудова чи інша угода, копію трудової книжки, посадкові талони, квитанції, квитки, договори, рахунки, акти виконаних робіт, виписки з інвентарної книги (про взяття на баланс обладнання), виписки з банків про рух коштів, а також з приватних рахунків, якщо застосовувались). Керівник організації повинен забезпечити доступ до всіх документів (включаючи і всі розроблені матеріали) у разі проведення аудиту/ моніторингу проектів протягом ще 5-ти років з моменту офіційного закриття проекту ЕАСЕА.

Додатково звертаємо увагу проектних команд, які продовжили тривалість проектів. Необхідно терміново подати документи на пепереєстрацію проекту. Нагадуємо всі освітні проекти ЄС повинні бути зареєстровані в Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України: http://erasmusplus.org.ua/erasmus/ka2-proekty-spivpratsi/rozvytok-potentsialu-ex-tempus/vikonavtsyam-proektiv/1366-derzhavna-reiestratsiia-proektiv-yevropeiskoho-soiuzu-v-ukraini-erazmus-zvilnennia-vid-splaty-podatku-na-dodanu-vartist-myta-i-oboviazkovoho-prodazhu-valiuty-toshcho-zi-zminamy.html

Якщо Ви ще не закупили обладнання терміново зв’яжіться з НЕО в Україні (+380442866668), вже багато проектів знайшли компанії, які надають необхідні сертифікати походження (Certificate of Origin). Якщо координатор проекту закупив обладнання в Європі і планує найближчим часом доставляти обладнання в Україні, то перегляньте презентацію і підготуйтесь відповідно:

Розмитнення обладнання – досвід проекту Темпус IV (дякуємо Галині Табунщик, Запорізький національний технічний університет за презентацію)

Всі розрахунки за бюджетом проекту (Staff Cost, Travel&Cost of Stay, Equipment, Printing&Publishing, Other costs) повинні бути завершені до кінцевого періоду тривалості проекту.

У разі проблем, затримок, викликів, запрошуємо звертатись за консультаціями.

Попередня Від Еразмус до Еразмус+: Історія 30 років співпраці