Проект ЄС Темпус “Міжнародна мережа випускників-підприємців”

У рамках виконання проекту Європейського Союзу програми Tempus IV EANET, 1-2 червня 2015 р. на базі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, відбулась чергова робоча зустріч керівного комітету проекту. Проект міжнародної співпраці EANET – “Entrepreneur Alumni Network” («Міжнародна мережа випускників-підприємців») – це проект, що націлений на проведення заходів, спрямованих на залучення випускників-підприємців до Міжнародної мережі, яка сприятиме зміцненню кооперації між студентами та представниками малого і середнього бізнесу з метою створення міжнародних старт-ап проектів. До складу учасників проекту увійшли представники ВНЗ із 5 країн (Нідерланди – Університет прикладних наук; Німеччина – Вільний університет Берліна; Румунія – Університет Александру Іоан Куза; Грузія – Технічний університет Грузії, Університет Кутаїсі, Державний університет Ілія; Молдова – Державний університет імені Б. П. Хаждеу, Академія економічних студій Молдови, Державний університет імені Алеку Руссо; Україна – Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Університет “КРОК”, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, та Харківський національний університет радіоелектроніки).
На зустріч були запрошені журналісти місцевих телеканалів, зокрема, ТРК Чернівці, які висвітили подію у щоденному випуску новин “Чернівецький репортер” від 2 червня 2015 року.
В програму зустрічі було включено наступні питання:
1) Досягнення партнерів у рамках виконання програми гранту за перший рік;
2) Формування перспективного плану на наступний рік;
3) Обговорення основних принципів побудови транснаціональної мережі EANET із урахуванням особливостей національного законодавства та економічної специфіки країн-партнерів.

Протягом двох днів було заслухано доповіді представників всіх партнерів, присутніх на зустрічі. У результаті дискусії, та всебічного аналізу поданої інформації, було вироблено загальні принципи стратегії побудови міжнаціональної мережі EANET. До цих принципів належать наступні:
– формування загального веб-сайту мережі EANET;
– створення багаторівневої (регіональна – національна – міжнародна) бази даних випускників-підприємців;
– структуризація бази даних студентів ВНЗ, які задіяні в проекті за напрямками освітньої та наукової діяльності.
Наступною подією стала триденна робота (3-5 червня) тренінгу учасників проекту з метою адаптації завдань у межах робочих пакетів проекту до реальних потреб підприємців, які працюють у рамках національних економік. З цією метою, був проведений тренінг представниками університету прикладних наук м. Амстердам (HvA), та приватним підприємцем, тренером із Берліну, паном Олівером Шмідтом. На тренінгу опрацьовувались такі теми:
1) бізнес-моделювання із використанням “Бізнес моделі опитування”;
2) маркетинг-дослідження та розвиток продукту із застосуванням техніки “Маминого тестування” (The Mom Test);
3) менеджмент проекту із використанням методики “еффектуації” (Effectuation method).
Після цього, методологія та техніка опитування підприємців, запропонована тренерами, була апробована на зустрічі із підприємцями реального економічного сектору Буковини.
Результатом спільної роботи стала розробка додаткових практичних рекомендацій щодо формування локальних мереж EANET, із урахуванням конкретної економічної специфіки регіонів.
Контактна особа: проф. О.Г. Ушенко, Менеджер Tempus EANET
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
тел. (0372) 52-22-66, (0372) 53-89-31; е-пошта: o.ushenko@chnu.edu.ua
Деталі на веб-сайті проекту – http://tempuseanet.info/

 

Попередня В Україні розроблюються рамки кваліфікацій у галузі наук про навколишнє ...