Програми безперервного навчання (LifeLong Learning-LLL) і стратегія співпраці з компаніями

В рамках Темпус IV Проекту ЄС «Мережа для розвитку безперервного навчання у Вірменії, Грузії та України (LeAGUe)» 543839-TEMPUS-1-2013-1-SE-TEMPUS-SMHES у 2014 опубліковано звіт з описом програми безперервного навчання (LifeLong Learning – LLL) і стратегії співпраці з компаніями.

Звіт підготовлено Темпус командою з університетів: Національного аграрного університету Вірменії, Гаварського Національного університету (Вірменія), Російсько-Вірменського (Слов’янського) Університету, Вандзорського Державного педагогічного інституту ім. О. Туманйана (Вірменія), Вірменської ліги безперервного навчання, Державного Університету Іллі (Грузія), Телавського Державного Університету ім. Гогебашвілі (Грузія), Університету Грузії, Асоціації навчання дорослих Грузії, Харківського Національного Університету радіоелектроніки (Україна), Національного Технічного Університету України “КПІ”, Одеського Національного Політехнічного університету (Україна), Київського Національного Університет ім. Т. Шевченка (Україна), Датського технічного університету (Данія), Університету Коімбри (Португалія), Ангел Канчев Русе Університету (Болгарія).
У звіті проаналізовані бізнес-моделі чотирьох європейських університетів-партнерів проекту, а саме: Ліннеус університета (Швеція); Університету Коїмбри (Португалія); Датського технічного університету (Данія); Університету Русе (Болгарія).

Спираючись на існуючі моделі фінансування LLL курсів і програм, що використовуються партнерськими університетами ЄС, основною метою цього звіту є розробка стратегій співпраці для залучення місцевих та національних підприємств, організацій та органів влади у фінансовій підтримці LLL курсів і програм у Вірменії, Грузії та України.

Спираючись на міжнародні тенденції щодо розвитку й удосконалення співпраці між університетами та промисловістю були детально описані і розроблені бізнес моделі за допомогою методології Canvas, це дозволило проаналізувати основні бізнес процеси щодо реалізації LLL в університетах ЄС. Canvas бізнес-модель можна використовувати підрозділам університету, що надають послуги за програмами LLL (курси, курси підвищення кваліфікації, перенавчання, тощо). Стратегії співробітництва за програмами LLL між університетами і компаніями носить контекстний характер. Така співпраця є складною з багатьма зацікавленими сторонами, які беруть участь і, отже необхідно враховувати специфіку кожного локального контексту, в якому працюють всі сторони.

Конкретні висновки за цільовими напрямами (ціноутворення, маркетинг, адміністрація) надаються в рамках «Ключові розділи навчання».

Звіт може бути цікавим в першу чергу для адміністративних працівників університетів, представників відповідних підрозділів університетів, що пропонують послуги за програмами LLL (курси, курси підвищення кваліфікації, перенавчання, тощо), а також для викладачів, що працюють в таких підрозділах.

2.5_National Policies of LLL_LeAgue_part5

Report_Implementation of LLL Strategies and Policies in Partner Universities

Детальніше на офіційному сайті Проекту: http://tempusleague.eu/

Попередня Робоча модель моніторингу програми безперервного навчання (LifeLong Learning-LLL)