І Міжнародна науково-практична конференція «Особистість, університет, суспільство: виклики взаємодії та розвитку» (30.11.2022, онлайн)
30 лиÑÑопада 2022 Ñ. ÐнÑÑиÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни  Ñазом Ð·Ñ ÑпÑвоÑганÑзаÑоÑами пÑовели Ð ÐÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ñ Ð½Ð°Ñково-пÑакÑиÑÐ½Ñ ÐºÐ¾Ð½ÑеÑенÑÑÑ Â«ÐÑобиÑÑÑÑÑÑ, ÑнÑвеÑÑиÑеÑ, ÑÑÑпÑлÑÑÑво: виклики взаÑмодÑÑ Ñа ÑозвиÑкÑ», ÑнÑÑÑйована конÑоÑÑÑÑмом паÑÑнеÑÑв ÐÑоÑкÑÑ ÐС «ÐÑдÑÐ¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÐµÑемÑÑÐµÐ½Ð¸Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв: поÑÐ¸Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑенÑоÑпÑоможноÑÑÑ, пÑдÑÑимка гÑомад» (Reinventing displaced universities: enhancing competitiveness, serving communities â REDU). СпÑвоÑганÑзаÑоÑами виÑÑÑпили: ÐнÑÑиÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни, ÐаÑÑÑполÑÑÑкий деÑжавний ÑнÑвеÑÑиÑеÑ, Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ, ÐÑиÑанÑÑка Рада в УкÑаÑÐ½Ñ Ð·Ð° пÑдÑÑимки ÐаÑÑоналÑного ÐÑазмÑÑ+ оÑÑÑÑ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ñа ÐаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ Ð°Ð³ÐµÐ½ÑÑÑ Advance HE (Ðелика ÐÑиÑанÑÑ).
ÐÐ°Ñ Ñд ÑÑавив на меÑÑ Ð¾Ð±Ð³Ð¾Ð²Ð¾ÑиÑи пÑоблеми Ñа виклики, Ñо Ñ Ð°ÐºÑÑалÑними Ð´Ð»Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв УкÑаÑни в ÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑеалÑй, ÑпÑиÑÐ¸Ð½ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð²ÑйÑÑÐºÐ¾Ð²Ð¾Ñ Ð°Ð³ÑеÑÑÑÑ Ñа завданнÑми пÑÑлÑвоÑнного вÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÐºÑаÑни. ÐÑобливим акÑенÑом ÐонÑеÑенÑÑÑ Ñ Ð´ÑÑлÑнÑÑÑÑ Ñ ÑозвиÑок пеÑемÑÑÐµÐ½Ð¸Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв.
ÐÐ ÐÐÐ ÐÐÐ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ (ÑкÑ.) â заванÑажиÑи.
ÐÐТÐÐ ÐÐÐÐ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð½Ð° ÑайÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑ.
У вебÑнаÑÑ Ð½Ð° плаÑÑоÑÐ¼Ñ Zoom взÑло ÑÑаÑÑÑ Ð±Ð»Ð¸Ð·Ñко 55 ÑÑаÑникÑв: пÑедÑÑавники ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв, оÑганÑв влади, бÑзнеÑÑ, гÑомадÑÑкиÑ
Ñ Ð¼ÑжнаÑодниÑ
оÑганÑзаÑÑй з ÑÑзниÑ
мÑÑÑ Ð£ÐºÑаÑни, зокÑема Ñ ÑÐ½Ð¾Ð·ÐµÐ¼Ð½Ñ ÑпÑкеÑи.
ÐÐ°Ñ Ñд ÑкладавÑÑ Ð· 5 ÑеÑÑй:
- ТÑанÑÑоÑмаÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи в УкÑаÑнÑ: вплив вÑйни Ñа Ð·Ð°Ð²Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑÑлÑвоÑнного вÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ (наÑÑоналÑний вимÑÑ)
- ТÑанÑÑоÑмаÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ: вÑд «пеÑемÑÑеннÑ» до «ÑозвиÑкÑ» (ÑнÑÑиÑÑÑÑйний вимÑÑ)
- УнÑвеÑÑиÑÐµÑ Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑво â довÑÑа Ñа згÑÑÑÑваннÑ
- УнÑвеÑÑиÑÐµÑ Ñ Ð³Ñомада â взаÑмодÑÑ Ñа взаÑмозалежнÑÑÑÑ
- УнÑвеÑÑиÑÐµÑ Ñ Ð¾ÑобиÑÑÑÑÑÑ â ÑÑнноÑÑÑ, ÑÑбâÑкÑнÑÑÑÑ Ñ ÐºÐ¾Ð»ÐµÐ³ÑалÑнÑÑÑÑ
ÐÑд ÑÐ°Ñ 1-Ð¾Ñ ÑеÑÑÑ Â«Ð¢ÑанÑÑоÑмаÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи в УкÑаÑнÑ: вплив вÑйни Ñа Ð·Ð°Ð²Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑÑлÑвоÑнного вÑÐ´Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ (наÑÑоналÑний вимÑÑ)» з вÑÑалÑним Ñловом до ÑÑаÑникÑв звеÑнÑлаÑÑ Ð¡Ð²ÑÑлана ÐÐÐÐШÐÐÐÐÐÐ, ÐеÑÑвник ÐÑоÑкÑÑ ÐС «ÐÑдÑÐ¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¿ÐµÑемÑÑÐµÐ½Ð¸Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв: поÑÐ¸Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑÑенÑоÑпÑоможноÑÑÑ, пÑдÑÑимка гÑомад» / «Reinventing displaced universities: enhancing competitiveness, serving communities» (REDU); Радник пÑи диÑекÑÑÑ, ÐнÑÑиÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни; ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ Ð· ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+, наголоÑивÑи на ÑÑÑаÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑÑÐ°Ð½Ñ Ð¿ÐµÑемÑÑÐµÐ½Ð¸Ñ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв, акÑÑалÑÐ½Ð¸Ñ Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð¸ÐºÑв пÑд ÑÐ°Ñ Ð²Ð¾Ñнного ÑÑÐ°Ð½Ñ Ð² УкÑаÑÐ½Ñ Ñа ÑенденÑÑй Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ ÑÑÑпÑлÑÑÑвом.
Ðо вÑÑалÑного Ñлова Ñз пÑезенÑаÑÑÑÑ Â«Ð¢Ð¸Ð¼ÑаÑово пеÑемÑÑÐµÐ½Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑи в конÑекÑÑÑ Ð²Ñйни, ÑеÑоÑм, онлайн навÑÐ°Ð½Ð½Ñ Ñа набоÑÑ ÑÑÑденÑÑв Ñ 2022 ÑоÑÑ» долÑÑивÑÑ Ðлег ШÐÐ ÐÐ, ÐенеÑалÑний диÑекÑÐ¾Ñ ÐиÑекÑоÑаÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñ Ð¾ÑвÑÑи доÑоÑÐ»Ð¸Ñ , ÐÑнÑÑÑеÑÑÑво оÑвÑÑи Ñ Ð½Ð°Ñки УкÑаÑни; ÐаÑÑоналÑний екÑпеÑÑ Ð· ÑеÑоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+. Ðо ÑÑаÑÑÑ Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ñакож бÑли долÑÑÐµÐ½Ñ Ð¿ÑовÑÐ´Ð½Ñ ÑвÑопейÑÑÐºÑ ÐµÐºÑпеÑÑи, зокÑема пиÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ ÑÑÑпÑлÑÑÑва, гÑомади Ñа ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв бÑло виÑвÑÑлено Dr. Charles KNIGHT, Senior Consultant, AdvanceHE (СполÑÑене ÐоÑолÑвÑÑво). ÐапÑикÑнÑÑ ÑеÑÑÑÑ, Ðлена ЮÐЬÐÐÐÐ, ÐенеÑалÑний диÑекÑÐ¾Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿Ð°Ð½ÑÑ Â«ÐÐ¿Ð¾Ñ Ð° ÑнÑеÑнаÑÑоналÑÐ½Ð¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи», пÑовела пÑезенÑаÑÑÑ Ñодо ÑÐ¾Ð»Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñк лÑдеÑÑв ÑÑанÑÑоÑмаÑÑй Ñ Ð¿Ð¾Ð²Ð¾ÑннÑй УкÑаÑнÑ, взÑвÑи до Ñваги ÑÑпÑÑÐ½Ñ Ð¿ÑакÑики ÐС.
ÐÑоÑÑгом 2-Ð¾Ñ ÑеÑÑÑ Â«Ð¢ÑанÑÑоÑмаÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ: вÑд «пеÑемÑÑеннÑ» до «ÑозвиÑкÑ» (ÑнÑÑиÑÑÑÑйний вимÑÑ)» Ðикола ТРÐФÐÐÐÐÐÐ, РекÑÐ¾Ñ ÐаÑÑÑполÑÑÑкого деÑжавного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ, Ñ ÑвоÑй пÑезенÑаÑÑÑ Â«ÐÑд ÑÑабÑлÑзаÑÑÑ Ð´Ð¾ пÑоÑивÑ» пÑедÑÑавив ÐºÐµÐ¹Ñ ÐаÑÑÑполÑÑÑкого ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ð² пеÑÑод воÑнного ÑÑÐ°Ð½Ñ Ð² УкÑаÑнÑ. ÐиÑÐ°Ð½Ð½Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð¿ÐµÑемÑÑеного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ, ÑÑпÑовÑÐ´Ð½Ñ Ð¿Ñоблеми Ñа пеÑÑпекÑиви бÑло виÑвÑÑлено Ñ Ð¿ÑезенÑаÑÑÑ ÐлекÑÑÑ Ð¦ÐÐÐЩÐÐÐ, ÐÑоÑекÑоÑа з наÑÐºÐ¾Ð²Ð¾Ñ ÑобоÑи Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкого наÑÑоналÑного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ. Gerrit Jan SCHEP, Associate Expert for VNG International (ÐÑдеÑланди) , надав пÑезенÑаÑÑÑ Ñа ÑекомендаÑÑÑ Ñодо анÑикÑизового менеджменÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð¿ÐµÑемÑÑÐµÐ½Ð¸Ñ ÑнÑÑиÑÑÑÑй, наголоÑивÑи на клÑÑовÑй ÑÐ¾Ð»Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð³Ñомад. РнаоÑÑанок , Dr. Helen OâKEEFFE (СполÑÑене ÐоÑолÑвÑÑво), пÑезенÑÑвала пÑогÑÐ°Ð¼Ñ Ð´Ð»Ñ Ð´ÑÑей Ñ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Â«Tackling the Blues», Ñо ÑÑоÑÑÑÑÑÑÑ Ð¿Ð¸ÑÐ°Ð½Ñ Ð±Ð¾ÑоÑÑби Ñз Ð¼ÐµÐ»Ð°Ð½Ñ Ð¾Ð»ÑÑÑ, Ñка Ñ Ð½ÐµÐ¹Ð¼Ð¾Ð²ÑÑно акÑÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ñк Ð´Ð»Ñ ÑÑÑденÑÑв, Ñак Ñ Ð´Ð»Ñ Ð¼Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ñ Ð¿Ñд ÑÐ°Ñ Ð²Ñйни загалом.
ÐÑд ÑÐ°Ñ 3-Ð¾Ñ ÑеÑÑÑ Â«Ð£Ð½ÑвеÑÑиÑÐµÑ Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑво â довÑÑа Ñа згÑÑÑÑваннÑ» бÑли ÑозкÑиÑÑ Ð½Ð°ÑÑÑÐ¿Ð½Ñ Ð¿Ð¸ÑаннÑ:
- «СоÑÑалÑна ÑÐ¾Ð»Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв в ÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ñ Ð·Ð½Ð°Ð½Ð½Ñвого ÑÑÑпÑлÑÑÑва пÑд ÑÐ°Ñ Ð²Ñйни Ñа повоÑнного вÑдновленнÑ», Ðлена ÐÑжелÑ, Ðоловний наÑковий ÑпÑвÑобÑÑник ÐÑддÑÐ»Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмодÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñа ÑÑÑпÑлÑÑÑва, ÐнÑÑиÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни
- Â«Ð Ð¾Ð»Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñ ÐºÑÐ¸Ð·Ð¾Ð²Ð¸Ñ ÑÑÐ°Ð½Ð°Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑва: виклики Ñа пеÑÑпекÑиви ÑеалÑзаÑÑÑ Ð¿ÑоÑкÑÑв Erasmus+», ÐаÑÑÑ ÐеÑÑеÑова, ÐеÑÑвник ЦенÑÑÑ ÑоÑÑалÑÐ½Ð¸Ñ ÑнноваÑÑй в оÑвÑÑÑ, УкÑаÑнÑÑкий деÑжавний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐÐ¸Ñ Ð°Ð¹Ð»Ð° ÐÑагоманова
- «УнÑвеÑÑиÑеÑи Ñ ÑÑÑпÑлÑÑÑво: Ð¼Ð¾Ð´ÐµÐ»Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмодÑÑ Ð² конÑекÑÑÑ ÑоÑÑалÑÐ½Ð¾Ñ Ð²ÑдповÑдалÑноÑÑÑ», ÐеÑÑ Ð§ÐµÑвона, ÐÑовÑдний наÑковий ÑпÑвÑобÑÑник ÐÑддÑÐ»Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмодÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñа ÑÑÑпÑлÑÑÑва, ÐнÑÑиÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни
- «ÐÑвÑÑа пÑд ÑÐ°Ñ Ð²Ñйни в УкÑаÑÐ½Ñ Ñк обâÑÐºÑ Ð´Ð¾ÑлÑÐ´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ñа Ð½Ð°Ð´Ð°Ð½Ð½Ñ Ð´Ð¾Ð¿Ð¾Ð¼Ð¾Ð³Ð¸ мÑжнаÑодними оÑганÑзаÑÑÑми», ÐнÑонÑк ÐаленÑина, Ðоловний наÑковий ÑпÑвÑобÑÑник, ÐнÑÑиÑÑÑÑ ÐµÐºÐ¾Ð½Ð¾Ð¼Ñки пÑомиÑловоÑÑÑ ÐÐРУкÑаÑни
ÐÑд ÑÐ°Ñ 4-Ð¾Ñ ÑеÑÑÑ Â«Ð£Ð½ÑвеÑÑиÑÐµÑ Ñ Ð³Ñомада â взаÑмодÑÑ Ñа взаÑмозалежнÑÑÑÑ» бÑло пÑоÑлÑÑ Ð°Ð½Ð¾ наÑÑÑÐ¿Ð½Ð¸Ñ ÑпÑкеÑÑв:
- «СÑÑаÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ Ñк ÑенÑÑ ÑÑанÑÑоÑмаÑÑÑ Ð³Ñомади: доÑвÑд ÐаÑÑÑполÑÑÑкого ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ», ТеÑÑна ÐаÑена, ÐÑоÑекÑоÑ, ÐаÑÑÑполÑÑÑкий деÑжавний ÑнÑвеÑÑиÑеÑ
- «ÐÑинÑипи ÑÑалого ÑозвиÑÐºÑ Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмодÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ñа гÑомади», ÐаленÑина ТокаÑева, ÐÑоÑеÑÐ¾Ñ ÐаÑедÑи маÑкеÑÐ¸Ð½Ð³Ñ Ñа ÑÑÑизмÑ, ÐаÑÑÑполÑÑÑкий деÑжавний ÑнÑвеÑÑиÑеÑ; ÐаÑеÑина ÐоÑÑнова, СÑаÑÑий Ð²Ð¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ð°Ñ ÐаÑедÑи маÑкеÑÐ¸Ð½Ð³Ñ Ñа ÑÑÑизмÑ, ÐаÑÑÑполÑÑÑкий деÑжавний ÑнÑвеÑÑиÑеÑ
- Â«Ð Ð¾Ð»Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñ ÑегÑоналÑÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑозвиÑÐºÑ Ð½Ð° заÑÐ°Ð´Ð°Ñ ÑмаÑÑÑпеÑÑалÑзаÑÑÑ», ÐаÑалÑÑ Ð¨Ð²ÐµÑÑ, ÐоÑенÑ, Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ
- Â«Ð Ð¾Ð»Ñ ÐаÑÑÑполÑÑÑкого деÑжавного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ð² ÑозвиÑÐºÑ Ð³Ñомади пÑÑÐ»Ñ Ð¿Ð¾Ð²Ð½Ð¾Ð¼Ð°ÑÑÑабного вÑоÑÐ³Ð½ÐµÐ½Ð½Ñ ÑÑ Ð² УкÑаÑнÑ», ÐлÑга ÐемÑдко, ÐоÑÐµÐ½Ñ ÐаÑедÑи кÑлÑÑÑÑологÑÑ, ÐаÑÑÑполÑÑÑкий деÑжавний ÑнÑвеÑÑиÑеÑ
- «ФÑнанÑова ÑÑÑйкÑÑÑÑ Ñа ÑоÑÑалÑна вÑдповÑдалÑнÑÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв: вÑд ÑÑÑаÑегÑÑ Ð´Ð¾ ÑÐ¾Ð»Ñ ÑÑнанÑÐ¾Ð²Ð¸Ñ ÑлÑжб», ÐаÑалÑÑ Ð¨Ð¾Ñолова, СÑаÑÑий наÑковий ÑпÑвÑобÑÑник ÐÑддÑÐ»Ñ Ð²Ð·Ð°ÑмодÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑв Ñа ÑÑÑпÑлÑÑÑва, ÐнÑÑиÑÑÑ Ð²Ð¸ÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи ÐÐÐРУкÑаÑни
ÐÑд ÑÐ°Ñ 5-Ð¾Ñ ÑеÑÑÑ Â«Ð£Ð½ÑвеÑÑиÑÐµÑ Ñ Ð¾ÑобиÑÑÑÑÑÑ â ÑÑнноÑÑÑ, ÑÑбâÑкÑнÑÑÑÑ Ñ ÐºÐ¾Ð»ÐµÐ³ÑалÑнÑÑÑÑ» бÑло пÑоведено наÑÑÑÐ¿Ð½Ñ Ð¿ÑезенÑаÑÑÑ:
- «ЦÑнноÑÑÑ Ð¿ÐµÑемÑÑеного ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ: оÑобиÑÑÑÑÑÑ Ñа джеÑела ÑозвиÑкÑ», Ð ÑÑлан ÐалгаÑ, ÐÑоÑекÑÐ¾Ñ Ð· наÑково-педагогÑÑÐ½Ð¾Ñ ÑобоÑи, економÑки Ñа ÑозвиÑкÑ, Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ
- «СÑÑденÑÑÑке жиÑÑÑ Ñ Ð¿ÐµÑемÑÑÐµÐ½Ð¾Ð¼Ñ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ», Яна ЧанкоÑадзе, СпеÑÑалÑÑÑ ÐÑддÑÐ»Ñ Ð¼ÑжнаÑÐ¾Ð´Ð½Ð¸Ñ Ð¿ÑоÑкÑÑв Ñ Ð¿ÑогÑам, Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ, Ðолова ÐР«ÐабоÑаÑоÑÑÑ ÑозвиÑÐºÑ ÐÑганÑини»
- «УнÑвеÑÑиÑеÑÑÑка ÑпÑлÑноÑа: ÑеалÑзаÑÑÑ Ð°Ð½ÑикÑÐ¸Ð·Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñв в ÑÐ¼Ð¾Ð²Ð°Ñ Ð²Ð¾Ñнного ÑÑанÑ», Яна ÐÑлоÑÑ, ÐоÑÐµÐ½Ñ ÐаÑедÑи пÑблÑÑного ÑпÑавлÑннÑ, менеджменÑÑ Ñа маÑкеÑингÑ, Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ, Ðолова ÐлагодÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ Ð¾ÑганÑзаÑÑÑ Â«ÐлагодÑйний Ñонд «Ðовий ÑнÑвеÑÑиÑеÑ»
- Â«Ð Ð¾Ð»Ñ Ð¾ÑобиÑÑоÑÑÑ Ñ Ð¿ÑдвиÑÐµÐ½Ð½Ñ Ð°Ð½ÑикÑÐ¸Ñ ÐºÐ¾ÑÑÑ ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ», СеÑгÑй ÐиÑÑÐ¾Ñ Ñн, Ðекан ФакÑлÑÑеÑÑ ÑнÑоÑмаÑÑÐ¹Ð½Ð¸Ñ ÑÐµÑ Ð½Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ñй Ñа елекÑÑонÑки, Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ
- «ÐаÑÑнеÑÑÑво ÑнÑвеÑÑиÑеÑÑ Ñа гÑомадÑÑкоÑÑÑ Ð·Ð°Ð´Ð»Ñ Ð¿ÑоÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑпÑлÑÐ½Ð¸Ñ ÑÑнноÑÑей», СеÑгÑй ÐÑдÑÑвÑев, Ðекан ÑакÑлÑÑеÑÑ ÑнженеÑÑÑ, Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ, Ðолова ÐР«ФÑндаÑÑÑ Â«ÐÑоÑÑÑÑ»
- «ФоÑмÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¿ÑÐ°Ð²Ð¾Ð²Ð¾Ñ ÐºÑлÑÑÑÑи оÑобиÑÑоÑÑÑ Ñа ÑÑÑпÑлÑÑÑва: взаÑмодÑÑ Ð¾ÑганÑзаÑÑй гÑомадÑнÑÑкого ÑÑÑпÑлÑÑÑва з ÑÑидиÑними клÑниками (на пÑÐ¸ÐºÐ»Ð°Ð´Ñ ÑпÑлÑÐ½Ð¾Ñ Ð¿ÑоÑкÑÐ½Ð¾Ñ Ð´ÑÑлÑноÑÑÑ)», Ðалина ТаÑаÑенко, ÐавÑдÑÐ²Ð°Ñ ÐаÑедÑи конÑÑиÑÑÑÑйного пÑава, Ð¡Ñ ÑдноÑкÑаÑнÑÑкий наÑÑоналÑний ÑнÑвеÑÑиÑÐµÑ ÑÐ¼ÐµÐ½Ñ ÐолодимиÑа ÐалÑ, Ðолова ÐР«ФÑндаÑÑÑ Â«ÐÑноÑа ÑнÑÑÑаÑива», ÐеÑÑвник ЮÑидиÑÐ½Ð¾Ñ ÐºÐ»ÑнÑки PRO BONO
Також бÑло озвÑÑено клÑÑÐ¾Ð²Ñ Ð¿ÑÑоÑиÑеÑи ÑпÑвпÑаÑÑ Ð² Ð¼ÐµÐ¶Ð°Ñ ÐÑогÑами ÐС ÐÑазмÑÑ+ кооÑдинаÑоÑÐºÐ¾Ñ ÐÐРв УкÑаÑÐ½Ñ Ð¡Ð²ÑÑÐ»Ð°Ð½Ð¾Ñ Ð¨Ð¸ÑÑковоÑ, деÑÐ°Ð»Ñ Ð¿Ñо можливоÑÑÑ ÑпÑвпÑаÑÑ – англÑйÑÑÐºÐ¾Ñ Ð¼Ð¾Ð²Ð¾Ñ ÑÑÑ.
ÐапÑикÑнÑÑ Ð·Ð°Ñ Ð¾Ð´Ñ Ð¿Ñд ÑÐ°Ñ ÑеÑÑÑ Ð¿ÑдбиÑÑÑ Ð¿ÑдÑÑмкÑв модеÑаÑоÑи 3-Ð¾Ñ ÑеÑÑй визнаÑили клÑÑÐ¾Ð²Ñ Ð°ÑпекÑи ÐºÐ¾Ð¶Ð½Ð¾Ñ Ð· ÑобоÑÐ¸Ñ Ð³ÑÑп, наголоÑивÑи на важливоÑÑÑ Ñа акÑÑалÑноÑÑÑ Ð¿Ð»ÑÐ´Ð½Ð¾Ñ ÑпÑвпÑаÑÑ Ð·Ð°ÐºÐ»Ð°Ð´Ñв виÑÐ¾Ñ Ð¾ÑвÑÑи Ñа ÑÑÑпÑлÑÑÑва Ñ Ð¿ÐµÑÑод вÑдбÑдови УкÑаÑни.