10 грудня 2020 р. узято участь у Third European Education Summit: Digital Education Transformation. Представник НЕО в Україні долучився до заходу та дискусій щодо питань цифрової трансформацію європейських систем освіти в контексті COVID-19, обмінятися досвідом та найкращими практиками щодо впливу COVID-19 на освіту та навчання, а таож надати відгук Комісії щодо реалізації Плану дій з […]
З 8 по 24 січня 2021 р. Уряд України запровадить посилений карантин, який передбачається, з 00 годин 8 по 00.00 25 січня 2021 р. Серед іншого, буде заборонено відвідування закладів освіти, крім дитячих садочків, проведення всіх масових заходів тощо. Громадський транспорт, міжміське та міжнародне авто-, авіа- та залізничне сполучення будуть працювати. Інформація на вебсайті МОЗ […]
7 – 9 грудня 2020 року відбувся англомовний триденний тренінг-інтенсив для тренерів для підсилення досвіду, навичок та вмінь, а також для спільного бачення різних ситуацій «Train-the-Trainer Training: Advanced». Захід пройшов за участі тренерів з британської акредитаційної агенції QAА та представників Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Перші два дні тренінгу відбувалися англійською мовою без […]
8 грудня 2020 р. узято участь у зустрічі в межах проєкту CBHE «Журналістська освіта задля демократії в Україні: розробка стандартів, доброчесність та професіоналізм» (DESTIN). Під час зустрічі обговорено розвиток діяльності проєкту, план якості та оцінка ризиків, розробка освітньої програми, розроблення Інтернет-курсів, заходи з дисемінації результатів проєкту, а також планування подальшої діяльності та звітування по проєкту. […]
7 грудня 2020 р. відбулась он-лайн Всеукраїнська науково-практична конференція «УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ В УМОВАХ ПРОТИДІЇ ГІБРИДНИМ ЗАГРОЗАМ НАЦІОНАЛЬНІЙ БЕЗПЕЦІ». Захід було проведенов межах реалізації проєкту Еразмус+ «Академічна протидія гібридним загрозам» WARN. Робота конференція була проведена за наступними секціями: Менеджмент організацій і адміністрування. Гібридні загрози – сучасні виклики для України. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. Публічне управління та […]
30 листопада – 04 грудня 2020 року в рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» відбулася серія тренінгів для зацікавлених осіб у підготовці викладачів професійної освіти. Метою тренінгів було ознайомлення учасників із системою підготовки викладачів професійної освіти та досвідом співпраці різних стейкхолдерів у Німеччині […]
Шановні виконавці проєктів розвитку потенціалу вищої освіти, які розпочали діяльність в 2015 р., 2016 р., 2017 р.! На виконання запиту Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури (ЕАСЕА) щодо впливу проєктів розвитку потенціалу вищої освіти конкурсів 2015-2017 рр. запрошуємо узяти участь у наступних опитуваннях: 1.Вплив проєктів розвитку потенціалу вищої освіти Програми ЄС Еразмус+ […]
3 грудня 2020 р. на платформі ZOOM Національний Еразмус+ офіс в Україні в межах серії вебінарів для виконавців проєктів Програми ЄС Еразмус+ провів он-лайн заход «ДЕНЬ ПЕРЕМОЖЦІВ ПРОГРАМИ ЄС ЕРАЗМУС+ НАПРЯМ ЖАН МОНЕ: як успішно впроваджувати проєкт». Захід було організовано Національним Еразмус+ офісом в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України та за підтримки Представництва Європейського […]
Команда Національного Еразмус+ офісу в Україні (проєкт ЄС) протягом квітня – листопада 2020 р. брала участь у публічних онлайн-обговореннях Секретаріату Кабінету Міністрів Україні щодо ініціативи “Партнерство “Відкритий Уряд” у 2021 – 2022 роках”. Загалом було проведено понад 20 публічних онлайн-обговорень та узгоджувальних нарад за участю представників інститутів громадянського суспільства, органів виконавчої влади, експертів. За результатами розроблений […]
26-27 листопада 2020 року в рамках проєкту SPHERE відбувся семінар з вивчення мікрокредитів на тему: «Higher education responding to changing skills needs». Перший день семінару включав дві ранкові сесії (одну загальну та одну в рамках групових дискусій) та коротку післяобідню загальну сесію. Другий день складався з ранкової загальної сесії, групових дискусій для основних учасників та […]